081203

Kanske är dags att uppdatera lite här.. Det har väl hänt lite sen sist jag skrev.

I helgen var jag ut för första gången sedan Ellie kom, kände att jag behövde komma ut med tjejerna och bara vara mig själv för en stund. Var helt underbart, hur mycket jag än älskar att vara med min lilla Ellie så behöver man tid för sig själv också. Jag hade riktigt roligt :) Och Ellie hade det bra hemma tillsammans med pappa. Tacka den som uppfann bröstpumpen, en helt otroligt bra uppfinning ;)

I tisdags var det dags för skola igen, bara redovisningar denna vecka. Otroligt drygt, ska bli så skönt på fredag när veckan är slut och det är dags för helg igen :) Ellie har varit med nu i två dagar, och snällare unge finns ju inte. Ellie och Maddes lilla Nova har skött sig exemplariskt, snällare barn får man leta efter. Så det blir nog bra högskolestudenter av de där två :D haha.

Och det närmar sig jul också, helt sjukt. Tyckte inte det var längesen det var jul. Men det är ju ett helt år sedan. Tiden går alldeles för snabbt...

Visst ja, om någon är nyfiken på hur stor Ellie har blivit så kan jag tala om att hon nu väger 5302 gram och är 57 cm lång (?!) Vart ska detta sluta? :)



           


Kommentarer
Postat av: Jenny P

Vad fin hon var i suiten.

Ja, sjukt vad de växer i början... Tur det stannar upp sedan. Eller, Noah växte ju i samma takt tills han blev ett år men jag hoppas för din ryggs skull att Ellie inte gör det. ;D



Skönt att de är nöjda och glada när mammorna pluggar. =P

2008-12-03 @ 23:00:09
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa ta dig en ordentlig funderade, skulle va sååå kul om du följde med så vi kan röja!! ;D



Aa eller hur, så söt så söt :) Lik mor ;)

2008-12-04 @ 00:33:15
Postat av: Emma

Hahahah joo!! 4:e gången på 2½ år ;)

2008-12-04 @ 17:46:41
Postat av: Jenny P

Ja, man blir lätt fast vid de där kläderna. Kika in på olika sidor nu, de har bra erbjudande med lucköppning varje dag t.ex med olika jättebra erbjudanden och rabatter. =D



Jo, hon kommer nog inte bli så stor heller tror jag. varken du eller Niclas är ju direkt stora och Noah brås på min pappa som också var grymt knubbig när han var bebis. Hi hi.

Men det är sött med knubbisar, dock inte för ryggen som sagt.

men lite bilringar ska de ju ha. ;D

2008-12-04 @ 21:21:38
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Gud va söt hon är, helt sjukt!! :)

2008-12-05 @ 15:48:25
URL: http://nathalieeeh.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha vafan är du vaken ;) Eller iofs du har barn :P

Men ja okey då packar vi väskan och drar då ;D

2008-12-06 @ 03:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0