081213

Så var idolfinalen avgjord, och jag måste säga att jag tyckte att det var rätt som vann. Alice röst är lite för klen och försvinner lite i all musik. Kevin är en värdig vinnare.. Dock så saknade jag ju Robin B i finalen såklart, där har vi en kille med en bra röst. Och jag vet inte vad ja, men jag har drömt om honom flera nätter i rad så när jag såg honom på tv igår kändes det som att jag kände honom. Haha, helt sjukt! En bra idolfinal var det iallafall, om man bortser från II Divos uppträdande. Fy tysan vilka jäkla slemmisar, hua. Not my cup of tea :D

Annars då, har haft en lugn vecka. Har inte varit helt frisk, lite förkylning och sådär. Men nu börjar det bli bättre. Skönt att man haft sitt nu så kanske man kan få hålla sig frisk till jul :) På tal om jul så är det inte många dagar kvar nu. Det närmar sig och jag har inte bestämt mig angående juldagen än hur jag ska göra. Skulle va grymt kul att gå ut samtidigt som det är lite mysigt att bara va hemma. Måste bestämma mig nu så jag kan köpa biljett på måndag om det skulle bli så.


Ha en trevlig helg mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh lyllo dig som får drömma om Robin! ;) hahahah

Ne hur tusan kan dom tycka att Il Divo skulle passa bra in där? Då hade de väl åtminstone kunna offrat sig och sjungit låten på engelska så man fattat nåt :p

2008-12-13 @ 18:55:10
Postat av: Emma

Hahaha ja jag såg de..förstår henne, han är ju underbar ;) Men han skriver "Men vi skojar ju bara fattar väl alla hoppas jag" så jag litar på Robbie ;) haha roligt däremot att läsa småflickornas kommentarer som tror att de är ihop och blir helt förstörda :D

2008-12-15 @ 20:34:20
Postat av: Emma

Haha ja, för dom räcker de nog med att säga hej till en kille så är man ihop ;)

2008-12-16 @ 15:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0