Arg!

Hemma hos mamma nu och gör lite julgodis. Gott gott :)

Köpte en kamera från SIba för några månader sen och blev då påtvingat ett siba-kort, som skulle vara sååå bra, jag fick 30 dagar på mig att betala istället för att betala den på en gång. Fick fakturan 30 dagar senare och betalade hela fakturan på en gång, utan att dela upp betalningen. Frid och fröjd, trodde jag ja! En månad senare fick jag en till faktura på 170 kronor, jaha tänkte jag. Betalade inte utan struntade i det, trodde dom hade gjort något fel, eftersom jag hade betalat hela fakturan. Idag fick jag ytterligare en faktura på 514 kronor?? Ringde och frågade varför dom fortsätter skicka en massa fakturor. Fick till svar att jag betalade den första fakturan en dag för sent, och hade därför fått avgift för för sen betalning! Alltså seriöst, hur jävla girig får man vara? En dag för sent!! En sak är då säker, jag ska fan aldrig mer handla på Siba, i fortsättningen så tänker jag och min familj bojkotta Siba.

Nu tillbaka till godiset :P





Kommentarer
Postat av: Emma

Men fyfan va dåligt!

Jag brukar försöka hålla mig till Elgiganten jag, känns som de är säkrast :P

2008-12-17 @ 21:20:25
Postat av: Emma

Men du tycker ju julen är mysig eftersom du har bra släkt osv att fira med :) Då har det ju blivit något bra. Hade du varit mig hade du inte tyckt om den lika mycket :P

2008-12-17 @ 21:34:26
Postat av: Syrran

Ja konstigt nog så är det roligt :)

2008-12-18 @ 16:23:54
URL: http://emmalinneanyberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja de är helt sjukt alltså :P Skulle ALDRIG kunna bli kär i nån som låter sådär haha skulle ju börja skratta varje gång han öppnade munnen :P

2008-12-18 @ 23:14:29
Postat av: Jenny P

Ellies snutte är kvar här, så ni vet. =)

2008-12-20 @ 09:59:12
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0