Lite bilder..





Kommentarer
Postat av: Sophy

Vilken sötnos! Snygg liggdel till vagnen..;0) (har en precis likadan..:)

2008-11-16 @ 20:04:38
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä verkligen inte :(



Vilka söta bilder! :)

Tänkte gå på stan nån dag i veckan, skulle jag köpa en mössa åt dig? :)

2008-11-16 @ 20:36:23
Postat av: Emma

Ja :) Aa kan kolla, har inte för mig att jag såg nån rosa sist men jag kollade inte så noga å andra sidan :P Vill hon ha en annan färg annars tror du? Kommer inte riktigt ihåg vad som fanns..men typ blå, grön o röd är ja rätt säker på :)

2008-11-16 @ 23:13:27
Postat av: lindaaq

hehe ja, och jag som trodde de skulle gå jätte sakta nu ! :P Barnmorskan i morgon och sedan börjar föräldrarträffarna nästa veckan därpå ! :D

Åh vilken liten skönhet hon är !! Åh så liten och vacker ! Sköt om er ! :) kram

2008-11-16 @ 23:41:58
Postat av: Nathalie

Guuud, hon är ju såå himla söt!! Lika söt som kusinen min! :)

2008-11-16 @ 23:55:21
URL: http://nathalieeeh.blogg.se/
Postat av: lindaaq

hehe ja jag kan tänka mig de. nyss varit hos bm och allt såg bra ut, ska äta lite järntabletter hehe. Tänkte nu på hur hjärtljuden låg, 138, 142 och 138 ;P så Eric utbrast sen i bilen "oooh de blir en kille!!! wohoo" typ ;D De sägs ju vara en myt men vi får väl se då om de kommer ut en hon eller en han :P

Åh jag vill också ha mitt lilla liv här nu ! :P Men snart så :D

2008-11-17 @ 11:32:19
Postat av: Sara

Ååh hon är väl för underbart söt :)

2008-11-17 @ 16:45:32
URL: http://soderburgan.blogg.se/
Postat av: Emma

Okey, då fixar jag de :)

2008-11-17 @ 18:23:37
Postat av: Jenny P

Nu är babgymmet tvättat. :-) Gick bra i maskinen...

2008-11-17 @ 21:20:13
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: lindaaq

hehe nej jag känner mig ganska övertygad om att de är en pojke nu ;D Men man vet ju aldrig hehe.

Nej precis, men de hinner nog hända en del dom kommande veckorna, julmaten känns väldigt lockande lär jag säga ;D Dock blir jag mätt på en gång haha.. Så jag tror att dom där 4.5 kg kommer sluta på minst 10 när detta är klart, när all vätska kommit och sen kommer jag väl antaligen gå upp mer nu för ämnesomsättningen ändras väl lite har jag för mig ? Men ja de är väl så, de flesta kilona kommer väl i slutet, men de mesta beror väl kanske på vätskan ? :) Kikade lite på vagn igår på barnenshus, fastnade lite för en brio :S liten behändig och snygg :P Men vi får se hur detta slutar haha ska nog ta mig en HELDAG med vagnar nästa vecka ;D Sköt om er ! :)

2008-11-18 @ 14:01:04
Postat av: Jenny P

Ja, att jag inte tänkt på det innan. =P Snygg stavning hade jag fått till här över såg jag också. Ha ha.

Jag tvättade alla tummenfigurer också, så det inte finns en massa gammalt dräggel och så på dem. ;D

2008-11-18 @ 14:16:23
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: lindaaq

Ja :)

Oj så tidigt, usch va jobbigt!

hehe ja, de har du absolut rätt i !! Finns ju olika chassin också, för ja "hörde" att brion kändes "ostabil", men den jag kände på igår kändes som ett ganska kraftigt chassie så, men vi får helt enkelt se hur de slutar :D En brun vagn skulle sitta jäkla fint faktiskt ! Är helt såld på brunt fortfarande ! :P

2008-11-18 @ 18:28:49
Postat av: Jenny P

Ha ha, och jag tror inte gymmet stavas med två m heller, eller? Aja, taskigt stavat vilket som.



Ja, nu får ni komma och hämta det snart. Så får jag gosa lite bebis också. Hi hi. Eller jag kan ju komma till er också ifs och sedan kan vi ta en promenix. jag måste verkligen bli bättre på motionen nu när jag slutat amma...

2008-11-18 @ 20:20:04
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Sophy

Jag har bytt ut min nu jag, och det är med sorg!! Men Noah vill inte ligga ner längre så då var det lika bra att sätta på sittdelen..sen får jag ju inte plats med både åkpåse och Noah i liggdelen heller så..=)



Fungerar allt bra för er då? Är hon fortfarande lika snäll mot er..=)

2008-11-18 @ 20:23:49
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja helt sjukt snyggt med brunt ! Den där gröna/kahki är också snygg ! :) Och rött ! :D haha jaså, jao eric har inte riktigt förstått de där med att jag vill ändå ha en vagn som jag själv tycker är snygg, som jag kan gå med och känna mig snygg med ;D haha han tycker bara att de är löjligt haha fick han bestämma skulle köpa en begagnad för 97 ;D haha de blir nog bra tillslut iaf :)

2008-11-19 @ 21:57:34
Postat av: lindaaq

ja helt sjukt snyggt med brunt ! Den där gröna/kahki är också snygg ! :) Och rött ! :D haha jaså, jao eric har inte riktigt förstått de där med att jag vill ändå ha en vagn som jag själv tycker är snygg, som jag kan gå med och känna mig snygg med ;D haha han tycker bara att de är löjligt haha fick han bestämma skulle köpa en begagnad för 97 ;D haha de blir nog bra tillslut iaf :)

2008-11-19 @ 21:59:56
Postat av: lindaaq

ja helt sjukt snyggt med brunt ! Den där gröna/kahki är också snygg ! :) Och rött ! :D haha jaså, jao eric har inte riktigt förstått de där med att jag vill ändå ha en vagn som jag själv tycker är snygg, som jag kan gå med och känna mig snygg med ;D haha han tycker bara att de är löjligt haha fick han bestämma skulle köpa en begagnad för 97 ;D haha de blir nog bra tillslut iaf :)

2008-11-19 @ 22:01:04
Postat av: Anonym

oj förlåt :P Jäklans bloggskit, först ville de inte bli någon kommentar men sen kom dom allihopa :P

2008-11-19 @ 22:08:24
Postat av: lindaaq

haha precis ! ;D Men förhoppningsvis hittar man en som man trivs med :) denna månad ska jag "försöka" köpa lite till bäbis också ;D haha sköt om er ! :)

2008-11-20 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0