Uppdatering

Nu var det längesen jag skrev här, så det är väl dags för en liten uppdatering..
Ellie växer och blir stor.. Hon väger nu 4512 gram och är 54 cm lång. Så mat får hon då allt i sig. Hon har blivit stadigare i nacken och följer med mer med blicken, och det är så kul och se. Hon har börjat le jättemycket också, vet inte hur tidigt barn ler medvetet, så än så länge är det nog omedvetna leenden, men lika söt är hon för det och lika kul att se :) Hon är ju snart 4 veckor den lilla tjejen, och hon är lika snäll fortfarande. Sover på nätterna, så någon sömnbrist lider man inte av än så länge. Dock så höll hon mig vaken i 2 timmar i natt.. Efter att hon hade ätit så fick hon för sig att vara vaken ett tag, men inge gnäll alls. Hon låg bara och tittade och bökade runt, bustjejen :)

Tänkte lägga in lite nya bilder också, men det lär jag göra från den andra datorn, så bilder kommer inom kort :)

Ha det så bra alla ni som läser! :)

/ Sara




Kommentarer
Postat av: Jenny P

Som jag väntat på uppdatering. =P



Jag tror hon ler medvetet. Tror det ä bullshit att de inte kan le så tidigt. Så njut! =)

Har läst lite nya "rön" om deet där också och nog kan de le tidigt...



Nu ska jag sova. Natti! =)

2008-11-15 @ 00:03:53
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja nu var de på tiden att du skrev ;) Ja lägg in lite bilder! :D Kram!

2008-11-15 @ 15:36:51
URL: http://nathalieeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0