Fredag igen..

Härliga fredag :)
Har gjort tentan idag, och den gick åt skogen. Så nu blir det att sikta på att göra omtenta den 1/12. Usch och fy. Men det är långt dit som tur är, så det skjuter jag åt sidan för en stund :)

Idag ska jag bara ta det lugnt och slappa och det ska bli så himla skönt, funderar på att vila lite nu snart så man orkar se allt på tv ikväll. Är så fruktansvärt trött hela tiden, järntabletterna har slutat verkat tror jag. Skulle kunna sova hela dagar och då skojar jag inte. Kanske är kroppen sätt att förbereda sig.

I helgen blir det väl också bara lugnt, försöka få klart det sista i lägenheten, sedan fyller min farbror 30, så det blir väl lite fest för han också!

Saknar mina kompisar också förövrigt, har inte funnits mycket tid till att träffas nu, med rust och allt runt omkring. Så så fort det är klart så måste ni komma och hälsa på allihopa, ni vet vilka ni är ;) Man saknar nån att snacka lite skit med och så, det är himla trevligt det :) ha ha.


Ha en trevlig helg allihopa :)


// S


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer gärna och snackar lite skit sen ;P

2008-10-10 @ 17:45:20
Postat av: jenny

Jag med, eller ja, vi med. =P

2008-10-10 @ 20:32:41
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja, hon är ju mini i strl. =P



Hur är det med magen? och hur är det med dig? =)

2008-10-13 @ 21:50:15
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: jenny

Helt sjukt att det redan är dags liksom!



Vad mysigt, känner du dig redo? =P

2008-10-14 @ 13:34:14
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0