I brist på annat

Har tråkigt och ingenting att göra, så jag fyllde i den här listan som finns i var och varannan blogg. Så jag föll för grupptrycket helt enkelt ;) Två inlägg på en dag nu, inte dåligt :P

1. Vad heter du? Sara
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nu är jag nöjd med Sara, när jag var yngre ville jag dock heta Jennie.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Joakim hade jag hetat om jag blivit en pojke.
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? 86:a, bästa årgången.
6. Vart bor du? Sandviken
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? En gång som två-åring, en gång som 22-åring :P Alltså två gånger.
9. Vart skulle du vilja bo? I Hus.
10. Vilken skolklass? Läser till förskollärare (är inne på femte terminen, alltså två kvar efter det)
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Frisk och lycklig, nåt annat strävar jag inte efter.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
167 cm
2. Hur mycket väger du? Just nu alldeles för mycket, men det finns en orsak till det. Så det får vara hemligt ;)
3. Hårfärg och frisyr? Långt, blont. Tråkigt. En förändring snart kanske?
4. Ögonfärg? Brun
5. Mest nöjd med? Det mesta. Har lärt mig att jag duger som jag är.
6. Minst nöjd med? Rumpan! utan tvekan.
7. Skostorlek? 36-37 för det mesta.
8. Glasögon? Nej, men det skulle behövas
9. Har du några piercingar/tatueringar? En tatuering. Och det får räcka.

FAVORITER
1. Filmer?
Komedier
2. Låtar? Finns mycket bra, kan inte välja några.
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Kött/Coca-cola
5. Djur?
Hund
6. Färg? Svart och vit
7. Parfym? Clean är favoriten för tillfället.
8. Tv-program? Finns alldeles för många för att jag ska kunna välja ;)
9. Ämne i skolan? Rast?
10. Sysselsättning? Umgås med vänner och familj, sova är inte fel det heller.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka?
En svart jacka, den enda jag kan ha.
2. Vad använder du just nu för skor? Ett par utslitna joggingskor.
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Skinnjacka, snygga jeans, svarta stövlar, en sjal, och en mysig mössa. Jag skulle för tillfället kunna dö för att få plats i ett par snygga jeans.
6. Favoritaffärer? HM, Gina, Bik Bok (ibland)
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika. 1000 kronor ungefär. Men ibland hamnar det säkert på 3000 också.
8. Favoritmärke? Har inget
9. Vad har du för byxstorlek? Kommer inte ens ihåg.
10. Vad har du för tröjstorlek? 36/38


BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Leif
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
Lipsyl, nycklar, plånbok
b) Jobbväska just nu? Massa böcker.
c) Handväska eller liknande just nu? Tuggummi, läppglans, handkräm, och mycket mer.
3. Vad är du beroende av? Coca-cola (inte bra)
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Nivea för tillfället
6. Vad tror du på? Mig själv
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Är med i svenska kyrkan, Men är inte troende överhuvudtaget.
8. Vad köpte du senast?
Mat
9. Har du nåt husdjur? En hund
10. Var bor du? Sätralinjen, Sandviken


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ne de förstås :P Men nej jag vill ju att den ska komma nu ;P Du vet jag är uppe på nätterna så bara att ringa om det behövs ;) haha



Nja de gick väl sådär då :P haha jag hörde av mig först men vet inte om hon vart vaken då :P Sen gick ingen av oss upp då iaf haha

2008-10-08 @ 19:43:16
Postat av: jenny

Kul med lite uppdatering. Undrar om man hinner träffa dig innan det är dags? Du verkar ha fullt upp med slytten så nästa gång vi ses har ni nog en bebis. Åh, vad spännande!

2008-10-08 @ 19:56:43
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: jenny

Förresten skulle du ju varit här och kolla på "slit och släng-kläder". =P

2008-10-08 @ 19:58:22
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, jag är inte ett dugg sugen att gå. Har inte ens fixat nå cv jag kan ta med..oops ;) Men att åka dit visar väl att man är "aktivt sökande" som man måst va ;P

2008-10-09 @ 14:43:31
Postat av: Emma

Precis..man vill ju att nån ska ringa å erbjuda en ett kanonjobb bara ;) Så Niclas där inne,men tror inte han såg oss.



Haha ja visst är de bra, så de är bara att ringa ;)

2008-10-09 @ 17:59:11
Postat av: jenny

Haha, jag hade samma problem, båda gångerna. =D

Får se om jag kanske kan hjälpa dig lite iaf.



Innetofflor till BB är ett måste, känns dumt att springa runt i strumpor i korridorerna. =P



Två ombyten till bebis(Noah och Lilly kräktes en del). En pyjamas, och hjälmmössa/mössa att ha på när den är nyfödd. En filt.



Lipsyl, man blir torr om munnen efter lustgasen men jag hann aldrig använda min. =P Men kan vara bra efteråt...



Tandborste, hårborste, duschgrejer, deo. Ah, men hygien liksom.



Amningsbh, amningsinlägg. (Jag har inte behövt inläggen på BB men man vet ju aldrig!)



Bindor och stora trosor får man där. Även blöjor får man.



Vetekudde till förlossningen kanske? Hjälpte mig en del... De kan kanske ha en där men tyckte det kändes fräschare att ha en egen om man har och vill använda.



Sköna kläder till dig, mysbyxor, amningströja/gravidtröja.



Bebisens overall o.s.v. kan man ju hämta sedan när man hämta babyskyddet, onödigt att släpa med sig tycker jag. =P



Sedan kommer jag inte på något mer måste, man packar ner mycket onödigt. Ha ha.

2008-10-09 @ 18:56:29
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Emma

Aha..hur blir de för han med jobb då?

Nä jag blev ju inte de :P



Hörde att Sofie sa åt Madde ta med godis till bb ;) Är du godisråtta kanske de kan behövas haha

2008-10-09 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0