Listigt värre..

1. Vilken svordom använder du mest? Fan
2.Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen tid alls för tillfället
3.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus och en massa massa kläder
4.Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Ingen aning
5. När var senast någon stötte på dig? Jag minns inte, det var nog väääldigt längesen.
6.Använder du huvtröjor? Jadå
7.Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?  Jag tror inte, jag vet!
8. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja det får han väl väldigt gärna göra, men det är inget krav tycker jag.
9. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? På högstadiet fick vi nog en o annan tillsägelse
10.Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Niclas!
11.Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt ordnar sig alltid.
12.Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen jag kan komma på.
13.Vem var den senaste som skickade SMS till dig? Niclas
14.Har du gråtit offentligt? Ja det har jag nog
15.Vilken är din favorit drink? Jag vet inte, jag har ingen favorit.
16.Vilken är din mammas hemstad? Sandviken
17.Din pappas hemstad? Sandviken
18.Tycker du att du är attraktiv? Det kan jag inte påstå
19.Äger du några band t-shirts? Nej
20.Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, senast igår faktiskt. Men det är ju verkligen inte nåt jag skriver här. Därför det kallas hemlighet :P
21.Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor!
22.Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kan inte komma på nån.
23.Tycker du om att krama folk? Självklart!
24.När sov du senast på golvet? I september när vi hälsade på hos min farbror.
25.Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Joakim.
26.Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen jag kan komma på.
27.Skulle du säga att du är trendig? Ja, ibland.
28.Är dina dagar fullbokade och stressiga? Tvärtom!
29.Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ne, inte ett dugg just nu.
30.Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Allahopa :P

Kommentarer
Postat av: Emma

När du va mörkhårig va du ju Lena Ph ;)

2008-10-14 @ 20:22:23
Postat av: Sara

Hur är det med dig då? :)

Inte så långt kvar nu va? :)

2008-10-15 @ 08:49:45
URL: http://soderburgan.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja de är ju samma sak oavsett vilket namn man säger ;)



Ja :P Men jag kan ju komma hem på helgerna om jag vill..måste ju hem å se på bebisen :) Om du hinner få haha..kanske går över typ 3 veckor å sen ska ni hem å få lite lugn och ro så när ni väl kan ta emot besök har de här 5 veckorna gått ;)

2008-10-16 @ 21:29:45
Postat av: Emma

Nädå så länge ska de väl inte behöva bli :) Innan helgen är h*n ute ;)



Ja de är sjukt svårt..när man åker utomlands tar man ju bara med sig minikläder:P Nu är de ju verkligen allt man måste tänka på att ta med sig, tjocka jackor, partykläder, arbetskläder, skoor..nä usch :P Tur man har stor bil hahah ;D

2008-10-18 @ 15:19:52
Postat av: jenny

Ha ha, ja plantera lite svampar så får ni nytt och fräscht! =D



Kortet är fån i somras så det va säkert solblekt då? Så han ser ut som han gjorde när du såg han sist. Ha ha.



Några känningar då?

2008-10-19 @ 22:24:16
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag hade också jämt täta sammandragningar. I för sig hade jag det från v.17 typ. =P

Men de ökar ju i styrka sedan när det börjar hända saker känns de likom i ryggen och fram mot blygdbenet. Svårt att förklara.



Men att de kommer oftare är ju ett tecken på att man fungerar. ha ha... Det är ju liksom inte alls långt kvar nu. Och för mig har de kommit pang tjong, eller ja, vattnet kom ju först. Men sedan.

2008-10-20 @ 09:16:30
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0