Update

Dags för en liten uppdatering kanske, nu var det längesen jag skrev nåt. Har inte mycket att skriva egentligen heller, så då är det väl kanske lika bra att låta bli.
Dagarna rullar på och snart är det vinter ju! Kan ju alltid hoppas på en vinter med snö i år, då får det gärna bli vinter :)

Har väl iallafall fixat klart någorlunda i lägenheten, hallen som ska målas en gång till bara, sen är det klart. Kan ju inte ta hem folk dit heller för det ser förjäkligt ut för tillfället. Grejer överallt, kartonger, skräp, tidningspapper. You name it! Så det ska bli så skönt att få röja undan ordentligt sen när det är färdigmålat.

Ne om man skulle ta och plugga lite.. Har en tenta på fredag, som jag förhoppningsvis hinner göra ;P Kemi och fysik tenta, inte min grej direkt. Och ännu värre är att man lägger tenta på en fredag, det känns grymt taskigt. Folk har nog annat för sig på fredagar, iallafall jag :) Men det blir skönt när den är gjord sen, då kan man andas ut och vila litegrann! 

Nu blev det mycket svammel om ointressanta saker, det blir lätt så! Men den som inte vill behöver inte läsa heller, så det så :P

//Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Inga känningar än? :) Slog mig igår att de är ju inte alls långt kvar nu :P

2008-10-08 @ 14:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0