EMD

Så var helgen över och en ny vecka har börjat...

Helgen har varit bra, var på EMD i lördags när de spelade på Lobby. Jag hade en mycket trevlig kväll :) Fick ju en biljett för 50 kronor.. Not bad ;) Och tur var väl det, för när jag kom hem upptäckte jag att jag hade 134 kronor på kontot?! Vart har pengarna tagit vägen?...Visst ja Emma, du ska ha pengar av mig ;)

Idag har dagen bestått av plugg hemma hos Madde.. Plugg är ju mindre kul, men med trevligt sällskap så går det bra ändå :) Sen kom jag hem och fortsatte pluggandet.. Det är dock inte lika trevligt att sitta ensam, jag fattar inte hur någonting kan vara så tråkigt.

Får se vad veckan bjuder på.. Inte så mycket skulle jag tro. Så om någon har lika tråkigt som mig så kan ni alltid höra av er ;)


Ha en trevlig kväll, det ska jag försöka ha iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket vi har haft de underbart bra :)



Hoppas allt är bra med dig och bebisen :)

2008-09-22 @ 19:42:46
Postat av: Emma

Oj vilken tur att vi fick tag i biljetten då :) Pengar ordnar vi nån gång.



Vad tyckte du om huset då? Snyggt va? :)



Jag har alltid tråkigt ;)

2008-09-22 @ 20:16:24
URL: http://emmaso.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ligger bilder på facebook men de kommer att komma mer också :)



Så bra då! Inte långt kvar nu :)

2008-09-22 @ 21:12:01
URL: http://soderburgan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jadå :) Aa tänk va roligt å inreda ett helt hus :D



Bara höra av dig ;) Å jag kan åxå göra de :P Vi kanske skulle ha tagit en Gävle tripp till Emilia?

2008-09-22 @ 22:38:43
Postat av: Emma

Eller hur :) Men de får nog vänta med rust, har inte råd..dom kostade nästan 500 kr rullen :(

Äh du har ju hyreslägenhet man kan inte begära så mkt av dom, men jag tror säkert ni kommer få jätte fint där :)

2008-09-24 @ 17:07:01
Postat av: Emma

Aa jo faktiskt :)



Aha va braa, för jag är nyfiken hur de ser ut :)

Har du pratat nå me Emilia om imorron?

2008-09-25 @ 00:01:38
Postat av: Emma

Haha jaa ;P



Aa men då kan vi ju höras under dagen imorron och bestämma nåt då :)

2008-09-25 @ 00:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0