Flytt och tapetsering

Tisdag idag. En riktig tråk-dag..

Vi håller på för fullt med flytten.. det tar på krafterna vill jag lova, men det kommer bli bra när det är klart, det tror jag :) Ingen rust fick vi iallafall, nytt hallgolv är det enda. Så vi håller på och renoverar lite själva.. Eller tapetserar om iallafall, men det gör väldigt mycket. Som vår lägenhet såg ut första gången vi kom dit så hade jag aldrig flyttat dit. Terracotta (?) tapeter i vardagsrummet + i ett av sovrummen, blå tapeter i det andra sovrummet. Såg ut som det gjorde hemma hos oss på 90-talet ungefär! Det värsta av allt var att det var rätt nytapetserat.. eller ja, från 2002. Så det är ju några år sedan ändå. Nu blir det i alla fall typ vitt, vitt och vitt ;) Fast med fondväggar.. Det blir bra :)

Tack och lov att jag har mina föräldrar som ställer upp och hjälper till varje dag! Utan dem hade det aldrig gått!

Annars rullar det på bara.. och jag rullar snart också för den delen :P Men så är det.. snart är det över, eller snart börjar det "nya" livet kanske man ska säga. Lite skrämmande, men också spännande.

Ha en bra tisdag!

// SaraN


Kommentarer
Postat av: Emma

Hey 90's! Så såg de ut hos oss då åxå :D

Blir lite avundsjuk faktiskt, jag vill åxå rusta ;D

2008-09-09 @ 14:40:18
URL: http://emmaso.blogg.se/
Postat av: jenny

Vad roligt att ni kommit igång nu. Men det måste vara jobbigt att hålla på när man är gravid och allt...



Nja, tror mer det där skötbordet är lite less på att stå utomhus. =P

2008-09-09 @ 14:45:10
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej va coolt, vilken bra smak ni har ;D haha



Jo men du kommer märka själv sen att man lessnar efter ett tag och vill göra om ;) Speciellt när man ser massa snyggt :P

2008-09-09 @ 14:57:06
URL: http://emmaso.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha hyffsat med otur då!

Ja sikken tur men jag fick sitta vid tunnelbanan i två timmar och vänta först :P



Ååh va spännande inte långt kvar nu :)

2008-09-09 @ 15:29:37
URL: http://soderburgan.blogg.se/
Postat av: Emma

Yes, men en snabbis bara :) Inga 4 timmar där inte ;P Vad gjorde ni där så länge? :P

2008-09-09 @ 22:26:00
Postat av: Emma

Haha okey :D Aa kan behövas några vändor dit vid flytt :P

2008-09-09 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0