Friday, i´m in love..

Älskar fredagar :) Ännu en vecka har gått..nästan. Och längesen var det jag blogga, fy på mig ;)

Veckan har bestått av liiite pluggande, shopping och en sväng till Emilia och Elmer :) Det var trevligt, vi ses ju inte alltför ofta, så vi hade lite att prata om :)

Fredag idag, får nog bli en sväng till valbo idag igen. Glömde köpa en hel del igår..

Annars går jag bara och väntar på soffan, vardagsrumsmöbler, bilnyckel, vagn.. Allt försenat. Det är min tur det.. Men jag försöker hålla humöret uppe ändå, det kommer när det kommer, förhoppningsvis ganska snart :)

Ha en bra dag!

// S


Kommentarer
Postat av: Emma

Håll koll på telefonen idag då ;P

2008-09-26 @ 12:32:11
Postat av: Emma

Jaa han hade ju en underbar personlighet, plus att han va bra! :)

Hon kopian kanske har bra röst, men gillar inte henne som person riktigt..

2008-09-26 @ 12:36:45
Postat av: jenny

Just ja, glömt att fråga vad det blev för vagn? =P En bugga blev det ju inte va? =)



Jag älskar också fredagar. =)

2008-09-26 @ 13:29:38
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: jenny

Okej, med det blir nog jättebra det. =) Vilken färg då?

2008-09-26 @ 13:51:43
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Emma

Nää alltså hon Jenny gillar jag verkligen inte. Sååå tråkig. Sönderblonderad med fula kläder :P Nog fanns de såna de skickade hem som va bättre än dom där..



Haha va bra ;D

2008-09-26 @ 14:00:03
Postat av: jenny

Nej, ångra inte det. Tycker dem färgerna med blommigt är såååå fint! =)

Jag skulle kunna skaffa en till bebis bara för att få ha en sådan vagn. =P Nej, inte riktigt men nästan...

2008-09-26 @ 21:01:11
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: jenny

Hi hi, tror du det. =P Känner jag Nicklas rätt så NEJ!

Ni då, ska ni ha några syskon till bebisen? =P Bra fråga när ni inte ens fått Er första, men man brukar ju ha en "önskan" om hur många man vill ha. =)

2008-09-27 @ 19:12:13
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha klart jag läste den ;) Eller så kanske inte.. :P

2008-09-28 @ 19:15:33
Postat av: Emma

Jaa tydligen..tänk att han åkte hela vägen från Usa bara för att han hörde att jag va i Stockholm åxå hann vi inte träffas ;D

2008-09-28 @ 23:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0