Trött

Lika tråkig dag idag..Måste det vara så grått ute? Lite sol skulle ju inte skada :)

Blir väl samma idag som alla andra dagar, fixa lite i lägenheten.. Det är jobbigt när man inte alls är på humör för det, men det måste ju göras. Jag tycker bara att jag är värd en dags vila, där håller däremot inte Niclas med ;) Frågan är om jag skall strunta i vad han tycker och ta en välförtjänt vilodag idag. Ha ha.

Spenderade 3 timmar på Ikea igår, mycket grejer man behöver när man inte har någonting alls.. Så det blev lite "påfyllning" igår, fler svängar dit inom den närmsta tiden blir det väl också.

Gick in i vecka 35 igår också.. Tycker tiden går alldeles för fort, men det är jag väl ensam om ;P Och konstigt nog känner jag mig helt som vanligt, förutom vätska i hela kroppen, men det kan jag leva med.. Ingenting som gör ont iallafall, och tur är väl det.

Nu ska jag göra något annat!

// S

Kommentarer
Postat av: Emma

Ne jäkla väder.. man blir så seg och tappar lusten att göra nåt :P Knappt så jag orkade ta mig ur sängen idag :P

2008-09-10 @ 15:25:04
Postat av: jenny

En till som är urless på vädret. Grrr... I mogon skulle det väl bli lite finare! =)



Skönt att du inte har ont, ungefär som min graviditet med Noah, förutom ischias då. Ryyyyser!

2008-09-10 @ 19:02:00
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Louise

Spännande, snart är det dags !!! VArt ska ni flytta ?

2008-09-11 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0