1 april

Ännu en dag har passerat, snart helg. Härligt! Veckorna i skolan går rätt snabbt ändå, tack och lov för det!

Idag var jag och Ellie in till valbo med mamma, Emma och Johanna. Var först till barnens hus och kollade efter en lättare vagn till Ellie, de trodde de hade en på lager, men den fanns tydligen inte. Så vi får leta vidare! Blev lite shopping eftersom jag fått lite extra i kassan den här månaden och min garderob är inte så stor för tillfället. Skor, två tröjor, en kofta och ett par leggings fick jag med mig hem.

Imorgon väntar skola och Ellie får följa med imorgon, får se hur det går. Hon var med i måndags men hon blev lite uttråkad, kanske går bättre imorgon.

Nu blir det lite tv sen sängen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0