29/4-09

En vanlig onsdag. Mysmorgon, babymassage (sista gången), promenad och lite annat. Nu sitter jag bara här och kollar lite tv, funderar på att besöka sängen snart. Ska försöka ta mig upp i tid imorgon, blir nog en sväng till Gävle med systrarna mina. Sedan fyller morfar i morgon också, hela 71 år, så det blir väl en sväng dit också, brukar vara rätt trevligt. Valborg imorgon också! Snart är vi inne i maj, sjukt var tiden går. Men härligt att det går mot sommar iallafall, det innebär ledigt, såå skönt :)

Nej, nu blir det nog sängen för min del!



Kommentarer
Postat av: Nathalie H

Gud vilken fin bild! Har hon redan börjat knäppa på sig själv? ;)

2009-04-30 @ 00:19:40
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: Nathalie H

Tur att du förstod då! ;) Inte många som förstår mina alldeles för knasiga förklaringar! ;D haha

2009-04-30 @ 00:20:54
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: Emma

Snyggt E där på Ellie ;)



2009-04-30 @ 10:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0