Äntligen!

Nu är denna vecka över, så skönt :) Dock så har vi en del arbeten att göra nu, men det känns så mycket lättare att göra det hemifrån och vilken tid på dygnet man vill! Examensarbetet närmar sig med stormsteg nu och man kan ju inte bli annat än nervös. Hua!

Idag blev det en sväng till valbo/gävle igen. Köpte en vagn till Ellie, hade sånt flyt för en gångs skull. Fick tag i en supersnygg, smidig, lätt och himla bra vagn till halva priset. Det var butiksexemplaret, men vad gör det liksom, ser ju likadan ut som de andra ändå, inte så att den är sliten direkt. Helt ny och fräsch :) Så nu har vi en lättare shoppingvagn som är lätt att packa i och ur bilen. I valbo hittade jag också lite smått och gott, till Ellie som faktiskt behöver lite nya kläder, så hon fick en klänning, två par leggings, strumpor och en t-shirt.. Jag hade ju min shoppingdag i onsdags så idag var det hennes tur!

Imorgon blir det fest, och som jag längtat. Känns faktiskt väldigt välbehövligt att komma ut en sväng så jag är riktigt taggad och jag hoppas det blir riktigt kul. Men det blir ju inte roligare än vad man gör det till, eller hur? :)

Näe nu tror jag det får bli sängen för min del, så jag är pigg och fräsch till imorgon. Blir det fint väder så blir det en promenad ner på stan på förmiddagen nångång.

Godnatt!


En glad tjej med ansiktet fullt av gröt och blåbärspuré

         
Nya vagnen! ( I hallen med h-lvetes sladdarna ;) )


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin vagn! :) Såg väldigt smidig ut!

2009-04-04 @ 10:22:38
Postat av: Nathalie H

Jäklar vilken snygg vagn! Ser riktigt fräsig ut :D

också en söt liten kladdig Ellie som toppen på allt :)

2009-04-05 @ 00:30:01
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-05 @ 00:32:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0