Måndag idag

Solen har lyst hela dagen, och jag har inte vart ut än. Både jag och Ellie är lite småhängiga, börjar dock bli bättre tror jag. Mamma och Emma kommer snart förbi och då blir det en långpromenad, ska bli skönt med lite luft :) Fast jag hörde det ryktas om att det faktiskt är ganska kallt och blåsigt ute...

Helgen har varit lugn, har inte gjort mycket alls faktiskt. Typ bott hemma hos mamma och pappa känns det som, men det har varit skönt, vart ute hela dagar. Härligt att våren faktiskt är här nu. För nu kan det väl inte bli snö, eller?! Man vet ju aldrig!

Nej, nu ska jag göra mig klar för promenad! Ha en trevlig eftermiddag/kväll :)

/S



Om blickar kunde döda..Ha, ha!

Kommentarer
Postat av: matilda

haha söt :)

2009-04-20 @ 21:43:42
URL: http://matildaa88.blogg.se/
Postat av: Emma

Eller hur, kunna man inte tro om finland :P



Va sööt hon är då lillskiten! :)

2009-04-21 @ 11:32:21
Postat av: Jenny

hi hi, ja det kommer vara besöksrekord idag på Intersport. :P

Skitsöt blick hon fick till där. Ha ha.

2009-04-21 @ 12:55:43
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: lindaaq

hehe ja huvudmåttet och längden "följer" kurvan som de ska men vikten stack iväg uppåt med en jäklans fart ;D ja absolut, tjockisar ska dom vara ;) doktorn på bvc sa att om dom var tjockisar när dom var så här små så brukar dom bli slanka och fina sen för de är ingen som pular i dem massa onödig mat för att de tycker dom ser så smala ut ;D haha

stadigt är bra ;D

vara hemma hos mamma och pappa är alltid bra !! ;D trivs bra där jag med nu för tiden :) hoppas allt är bra med er ! :)

2009-04-21 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0