Måndag igen

Och ångest börjar man få. Sista "lediga" veckan nu, sen väntar ännu en skolvecka. Men det ska jag inte tänka på nu. det är faktiskt en hel vecka kvar :)

Inget speciellt allt har hänt idag.. Tog oss en promenad på eftermiddagen och efter det så gick vi förbi för att se om Ellies kusin Elian var hemma, och det var han :) Var längesedan vi träffade han nu så det var trevligt!
Efter det gick vi hem och gjorde mat, sen nu på kvällen har jag varit och handlat lite nödvändigheter, lite mat och välling och annat "kul" :)

Imorgon hoppas jag på ännu en varm dag, men lite mer sol än idag tack. Så man kan sitta ute och få lite färg på sig!

Visst ja, vi har även semestern bokad för i år. Det bär av till Öland vecka 28. Vi ska bo på en femstjärning camping med pool, restaurang och butik på området. Ska bo i en villavagn. Campingen ligger vid Böda sand, visst heter det väl så? Så vecka 28 hoppas vi på bra väder, annars kan det bli en lång och seg vecka. Men någon dags solsken ska man väl lyckas pricka in.Känns iallafall skönt att veta att man ska få komma iväg lite, det behövs!

Nu blir det lite tv och sen sängen. Imorgon väntar en löprunda för min del, jag ser sååå mycket fram emot den. (Inte)


Hejs!




Kommentarer
Postat av: Emma

Löprunda? Vad har de tagit åt dig då? :P

2009-04-27 @ 23:38:40
Postat av: Nathalie H

Apropå dom söta skorna så kollar du där som du kan bläddra mellan storlekar, och vi säger att du väljer den första som de står: US 4,5 på. Sen nedanför så finns det en tabell och längst till vänster i tabellen så står US storlekarna sen EUR, sen är det CM så du kan ju kolla på centimeter hur stor skon är :D den där 4,5 är ju 10,5 cm :)

Krånglig förklaring och typiskt mig.. Men förstod du? ;)

2009-04-28 @ 01:22:13
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag har också kikat lite på Öland, även åland m.m. till i sommar. Så himla svårt att hitta något bra tycker jag men böda sand verkar vara barnvänligt och bra. :)

Vi kommer åka senare i Juli vi...

2009-04-29 @ 13:38:53
Postat av: Emma

Men hääärligt Sara dig kan man lita på ;D

Nä har man dålig humor så fattar man de inte :P



"Skulle lätt gå fram, eller ja kanske inte första gången men jag skulle iaf ringa polisen..eller jag skulle iaf be nån ringa polisen" :p

2009-04-29 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0