Tisdag idag

Men känns som måndag.. inte så konstigt eftersom det varit långhelg!
Idag fick jag nå knäpp och gick upp halv 9 för att gå en långpromenad, så jag gick hela vägen runt säljan. Superhärligt! det tar lite mer än en timme. Ska försöka att göra det ett par gånger i veckan. Med bra låtar i i-poden så går det bra :)
Efter långpromenaden for jag och syrran in till valbo, jag skulle inte handla nåt men sprang ju på så jäkla fina kläder till Ellie, bruna shorts, ett vitt linne och en vit kofta plus en marinblå solhatt som inte var alltför snygg kanske, men den är väldigt praktisk och Ellie var söt i den. Sedan köpte jag en jeansjacka till mig, har en precis likadan som hänger i garderoben men den är för stor så den säljer jag till syrran min. Så nu har jag en jeansjacka i rätt storlek, redo att användas så fort det blir varmare :)

Tror jag börjar skymta tänder på Ellie nu också, ser ut som man ser två stycken på väg upp, men det kan ju vara inbillning. Det visar sig väl snart :) Men det kan ju vara därför hon vart lite snorig och hängig faktiskt, men hon håller humöret uppe ändå, glad hela dagar. Solstråle!

Nu ska jag strax iväg till mamma och pappa en sväng, det blir lite folk här hemma ikväll och då vill jag inte vara hemma!



Kommentarer
Postat av: Emma

Äsch jag kör på jeansjacka redan nu ja ;)

2009-04-14 @ 18:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0