Ellie Nyberg Wiklundh

Med risk för att bli tjatig, men jag måste tillägna detta inlägg återigen till Ellie som faktiskt är 6 månader precis idag. På en tisdag för 6 månader sedan, kl.23.06 föddes världens underbaraste tjej. Tänk att det går så fort..



Alldeles alldeles ny.. Men man ser att det är hon, eller hur? :)



En månad gammal, lite olik sig här..



Två månader..



Tre månader, leker i babygymet..



Fyra månader, står i soffan..



Fem månader, stora tjejen..



Och här är vi nu, 6 månader gammal, växer och lär sig nya saker för varje dag som går, imorse lärde hon sig att fejkskratta och har sysslat med det hela dagen ungefär.. Min lilla Ellie har blivit stor, men ändå fortfarande så liten..

Kommentarer
Postat av: Elmer och mamma

Känns de lite jobbigt sara? att de går så fort?!

2009-04-22 @ 10:18:37
Postat av: Emma

De värsta av allt är att de går lika fort med oss själva haha

2009-04-22 @ 11:06:28
Postat av: Emma

Ja hon kommer ju tycka att de är roligt att fylla år i 20 år till liksom ;P Ja de får vi verkligen hoppas att det har!

2009-04-22 @ 18:04:52
Postat av: lindaaq

haha ja, min syster är på mig och tjatar om att jag måste boka dop snart så hon orkar bära honom ;D haha hehe ja, undrar om vi kanske har samma doktor ? ;D han sa även åt oss att göra fler barn så de blev fler skattebetalare haha härligt att höra :) Jo tack de är bara bra, njuter som sagt av de nya livet :) tusen tack, er lilla tös är en riktig gobit hon ! :)

Jadu, dom säger Eric, tycker inte att jag ser mycket av mig i honom haha men dom säger att han är lik mig över ögonen och Eric över munnen :) Men de är väl en liten Eric sägs de :D Dom förändras ju så mycket :D

2009-04-22 @ 18:32:53
Postat av: Nathalie H

Underbara lilla Ellie!! :) Så underbart söt!<3

2009-04-22 @ 22:30:01
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: Sophy

Det är inte bara vi som har en liten sötnos! =) Din lilla tjej är en riktig gobit hon också!! Stor blir hon också..=)

Vi börjar äntligen på att bli lite friskare..så jag hoppas att vi får vara friska länge nu!!



Hoppas allt är bra med er!

Kram

2009-04-23 @ 10:28:37
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Nathalie H

Bara för att jag inte kan släppa det där med att jag var sämst att förklara vad det var för nappar som jag pratade om så måste jag ju slänga in länken till hemsidan här ;) http://www.denty.se/

De var dom där jag snackade om ;) haha

2009-04-23 @ 13:50:31
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0