Varmt

Känns som sommaren har kommit.. typ :) Riktigt varmt och skönt även fast solen inte varit framme precis hela dagen..

Igår blev det utgång, jag var riktigt taggad och jag hade faktiskt riktigt kul! Började kvällen hos Sanna, vid elvatiden åkte vi till Steeltown, där vi var kvar i kanske 2 minuter för att sedan gå vidare till Lobby/Livingroom. En lyckad kväll blev det!

Idag har dagen bestått av den obligatoriska "bakis-colan" (jag är förövrigt inte ett dugg bakis, men blir alltid törstig på något konstigt vis) och en massa tidningsläsande i solen och värmen. En skön dag. Ellie har slumrat ute i vagnen i två timmar, skönt för henne att sova ute.

Näe nu ska jag hitta på något annat! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där colan alltså, att man inte klarar sig utan den :P Tack för igår!!

2009-04-26 @ 18:47:11
Postat av: lindaaq

hehe nej usch jag tycker inte alls om att vara med på kort, jag har en tendens till att aldrig bli bra på kort ! ;D

Jo tack, har ju varit toppen väder. Alvin blir verkligen go och glad när han fått vara ute så här mycket i vagnen :)

Hoppas ni haft en trevlig helg ! :) kram

2009-04-26 @ 20:10:24
Postat av: matilda

Jag var också ut igår, såg inte dig. Angående bakis-colan så förstår jag precis haha :)

2009-04-26 @ 22:56:08
URL: http://matildaa88.blogg.se/
Postat av: matilda

svar: Jaha, ja jag är så ju kort så jag varken syns eller ser något haha :P

Eller hur, förstår inte stackare som häller i sig vatten dagen efter. Man är helt klart värd bakis.colan tycker jag haha.

2009-04-27 @ 13:34:02
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0