Ångest

Ja, mina dagar består i stort sett av ångest. Ångest för att skolan börjar om mindre än en vecka, ångest för att skolan ska ta slut och man ska ut och leta jobb, även fast det ska bli riktigt skönt och kul att få komma ut i arbetslivet. Ångest för att Ellie ska börja på dagis i december/januari. Vart tar tiden vägen?! Det är inte min högsta önskan att sätta Ellie på dagis så tidigt, men vad ska man göra. Jag måste ut och jobba, eller åtminstone försöka jobba. Jag ska försöka släppa min ångest, man mår ju så mycket bättre om man slutar oroa sig för allt. Allt löser sig till slut, det vet jag ju innerst inne och allt kommer att bli jättebra, till slut!

Nu ska jag försöka njuta av tiden som jag är hemma och utnyttja dagarna till max!

Imorgon blir det kanske en träff med kompisgänget + barn, jag hoppas på det! På torsdag blir det kanske en grillkväll med kusinerna? Och på fredag har Ellie blivit bjuden på kalas till Noah, så då ska hon och jag dit och träffa barn+mammor, trevligt!
Det kan nog bli en riktigt bra vecka ändå.. Sen får man ta dagarna som de kommer helt enkelt!

Nu blir det tv en stund :)



 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv! Nä man borde verkligen göra sånt där oftare, är ju så enkelt men de blir nåt annat än sitta hemma :)



Försök att släppa ångesten, de blir bara onödigt lidande :) Allt löser sig!

2009-08-06 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0