Inte bara en..

..utan två tänder som kommer samtidigt. Nu kommer dom med en väldig fart verkar det som. Inge gnällig är hon heller lilltjejen, lika snäll som vanligt. Hoppas det håller i sig.

Annars då, igår var jag på 20-årsfest, det var trevligt. Jag var inte iallafall inte äldst där, som jag hade trott. Tur det, gillar inte att känna mig gammal ;) Sen blev det utgång på Lobby, där var det väl sådär, men vi roade oss rätt bra där också så det blev en lyckad kväll.

Imorgon är det tillbaka till praktiken som gäller. Tack och lov så trivs jag bra där denna gång, så har det inte alltid varit. Men barn och personal är trevliga så det är kul att komma ut och göra nåt annat än att skriva meterlånga texter. Jag känner för varje gång jag kommer ut och jobbar att jag valt rätt, och det är väl skönt det så inte tre år är förgäves. Nu längtar jag tills jag slutar skolan, ska bli så skönt!



Bustjejen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va skönt att det känns rätt! Då är de värt allt slit :)

Pratat nå me Emilia om dejt eller? :)

2009-08-31 @ 12:40:05
Postat av: Emma

Jaa där hade jag riktig tur måste jag säga :D

Ja men varsegod, bara ringa å boka nu då :P

2009-09-02 @ 23:25:30
Postat av: Emma

Ja eller hur :) Hoppas jag kan ha dom, kan ju va lite svårt att köpa skor på nätet.

Haha ja men du handlar ju mat åt han de såg jag igår så då är ni väl ändå kvitt ;)

2009-09-03 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0