Söndag

Längesen jag uppdaterade. Jag liksom glömmer bort.

Igår var jag ut och åt med Maria, Sofia, Emma och Sanna på napoleon. Efter det gick vi hem till Sofia och festade till det lite :) För mig, Maria och Sofia slutade det med krogen. Var inte alls mycket folk, men jag hade riktigt trevligt och jag ångrar inte att jag gick ut. Gäller att passa på då man har barnvakt och allt så Ellie var hemma hos mormor, morfar + mostrar och hade det bra :) Så imorse fick vi sova ut ordentligt, skönt att få göra det ibland..

Imorgon och två veckor framåt väntar praktik.. 8-14.30 ska jag gå varje dag. Det blir nog helt okej!

Visst ja, sedan sist har våran lilla Ellie hunnit blivit hela 10 månader! I 10-månaderspresent fick hon en ny fin huvtröja samt lite kläder av mormor sin också :) Sjukt vad tiden går. Nu går hon själv, kan till och med äta själv, med fingrarna dock, men ändå :) Våran fina duktiga älsklingstjej :)

Nu ska jag sätta mig ute med en tidning och dricka den obligatoriska "bakis" -colan :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Va ni till Emilia o Elmer idag? Trevligt? :)



Får ordna en liten dejt snart så jag får se Ellie gå! :)

2009-08-26 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0