090202

Måndag igen då.. Herregud vad veckorna går fort. Vet att jag tjatar, men jag hänger verkligen inte med!

Blev utgång på Lobby i lördags, var riktigt skoj. Gamla idolerna som stod på scen, riktigt härlig stämning faktiskt och blandade åldrar. Kul kul.
Söndagen blev en slapp dag med Coca-Cola, som vanligt efter utgång ;) Jag blir aldrig bakis, men dock alltid väldigt törstig på något konstigt vis. Lära ju gå upp med  Ellie 8 på söndagmorgon, var jag inte så pigg på. Sen slog det mig. Vad tusan ska jag gå upp med henne för, hon har ju faktiskt en pappa. Som förövrigt a l d r i g skulle gå upp med henne på morgonen. Och helst inte om han skulle vart ut. Så nästa gång är det jag som tvingar upp honom. Rättvist ska vara rättvist, eller hur?

Idag var jag och klippte mig, blev ingen större förändring, någon lugg blev det inte iallafall, eller en "snelugg" blev det men det räknas ju inte. Blev iallafall nöjd, nu känns håret fräscht. Och konstigt nog så var det inte alls slitet heller, som vanligt. Fast jag inte klippt mig sedan i augusti! Jag har också varit och tränat idag, måste fan få någon fason på det här nu. Vägrar visa mig i bikini i sommar så som man ser ut nu.

Imorgon väntar plugg med Madde.. Usch vad jag ogillar att plugga!

// Sara




Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du ska ha sovmorgon om du varit ut!!

Och ja, tiden går alldeles för fort :(

2009-02-03 @ 00:02:56
Postat av: lindaaq

Helt rätt ! Rättvisa ska de vara ! :)

Har du köpt gymkort nu efter graviditeten eller tränar du på eget bevåg ? :)

Funderar lite över vad som kan va bra träning efteråt förut om en jävla massa situps och promenader ;D

hoppas allt är bra med er !

2009-02-03 @ 17:08:53
Postat av: Emma

Hahah ja så roligt :P

2009-02-03 @ 23:11:51
Postat av: lindaaq

Ja de är ju de, dyrt alltså ! Ville jätte gärna simma nu under min graviditet, men ja gjorde mig ej råd, ja, graviditetskilona får man väl hoppas att man får amma bort och ligga i med situps och promenader. Sen resten lär man väl lägga manken till antar jag, världens sämsta självdiciplin har jag dock haha .. Men vill man va fin får man lida pin antar ja :D Usch, träning är inget jag ser fram emot måste jag erkänna ;D

Jo tack, sitter just nu med lite halont i magen, men antar att inget är på g haha

2009-02-03 @ 23:13:10
Postat av: Nathalie

Klart som fan att du ska få upp Niclas på morgonen, du lär ju också få sova!

Han sitter ju vid sin dator och lökar wow eller hur? Eller har du fått han att sluta?! :)

2009-02-04 @ 09:54:00
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: lindaaq

hehe ja absolut, är ju en del grejer man ska inhandla osv :) sen är de väl inte alla gånger man kan unna sig något "lite dyrare" heller.

Jag är gasig i magen nu, är nog därför ja har lite halvont haha känns konstigt att säga ont nu för jag vet att "ont" är ingenting jämfört vad som komma skall haha

Nej jag har inte haft nå "ont" alls, men nu inom 2 veckor får man väl hoppas att de händer något iaf och då får de väl mola och härja lite antar jag.. :D Ja imorgon är de BF,så man får hålla tummarna ;D

2009-02-04 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0