Lördag (söndag)

Kom nyss hem från en kväll (läs natt) hos Sofia :) Trevligt värre! Sofia, Emma och jag pratade och kolla melodifestivalen. Ellie var också med men spenderade största delen av kvällen med att sova, melodifestivalen hann hon dock se :) Stackars unge som blir omkringsläpad på nätterna va? Tss, inte det minsta, hon är jättenöjd med att få vara med och vaknar inte under varken på- och avklädning. Så nu sover hon sött i sin säng :)

Men nu väntar nog sängen på mig iallafall.. Känns som det är dags att sova ;)

Imorgon är det söndag igen, usch vad jag ogillar söndagar, men vad gör man. Den är ju en del av veckan. Tyvärr!

Hoppas ni haft en trevlig lördag!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha skönt att se att det inte bara va jag som hamnade vid datorn när jag kom hem ;P

2009-02-08 @ 03:16:08
Postat av: jenny

Äsch, så länge hon är så där liten störs ju inga rutiner. :) Jag skulle ju därimot känna mig rätt taskig om jag tog med mig Noah och Lilly var och varannan helg. ;P

2009-02-08 @ 16:27:15
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Emma

Kollade på gamla kort hemma hos pappa idag, då va de några sen typ 03 el 04 på oss i kungsberg..fyfan va små vi såg ut hahaha :D

2009-02-08 @ 22:23:37
Postat av: Emma

Ja :)



Ajdå de va inte bra! Men de hände andra roliga saker åxå som jag inte avslöjade iaf :P

2009-02-11 @ 00:30:29
Postat av: Emma

Hahaha va bra :) ja du kunna sitta lugnt :P

2009-02-11 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0