Torsdag 12/2-09

Och detta betyder att det imorgon är fredagen den 13:e, usch då. Alltid brukar ju något knas hända på den dagen tycker jag!  

Veckan har varit lugn med en hel del pluggande, inte alls kul, men nödvändigt. Har suttit med näsan i en dryg bok om litteracitet. Det ni :P Och jag förklarar inte vad det är, för jag vet det knappt själv och det är totalt ointressant för er som läser här ;) Visst ja, var faktiskt iväg på bio igår också, Valkyria med Tom Cruise, vet inte riktigt vad jag tyckte om den, förbannad blir man ju. Men jag hade nog förväntat mig lite mer av den tror jag. Biopopcorn och en stor cola blev det iallafall, och då funkar väl vilken film som helst egentligen :D

Ellie har nyss somnat efter ett litet rus hon haft, hon måste ju få ha sådana också när hon är så snäll hela tiden annars. Tänk att hon snart blir fyra månader?! Hon har invigt sin matstol också, förstå hur liten hon ser ut i den. Min lilla plutt! Och vid fyra månader ska vi börja med smakportioner också. Kan inte förstå att hon har blivit så stor, men är ändå så himla liten tycker jag. Min bebis är hon ju ett tag till iallafall :)

Näe nu ska jag försöka fortsätta på min text om boken. Känner mig helt lost på vad jag ska skriva. Fastnar hela tiden! 
Skulle vela åka och shoppa istället, det skulle va liiite roligare! 

/S



Kommentarer
Postat av: jenny

Japp, nu väntas trean! ;D



Nej då, ska dit på cellprov av en massa anledningar. Mellanblödningar och så som tydligen ska vara ett tecken på det. Vill inte ligga i stolen men vad gör man...

2009-02-12 @ 21:46:57
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Emma

äh jag va till valbo idag och de fanns typ inget iaf, så plugga på du ;) hahaha

2009-02-12 @ 23:03:44
Postat av: Emma

Åh jag som försökt letat efter den utan resultat, men då finns den att få tag på ändå alltså :P

2009-02-14 @ 13:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0