Dags för en update..

..Ja, jag tror du har rätt Emma ;)

Måndag igen, och för längesen jag skrev här. Har väl gjort lite sen sist.. Jag och Ellie drar runt på våra turnéer :P Haha. Var hem till Emilia och Elmer i torsdags och hälsade på. Mycket trevligt :) Men inte nog med det, efter så åkte vi till Sofia och käkade lite kebab och tittade på tv. Mycket trevligt det också :) Vi kom inte hem förrän halv 3 på natten. Oops! 
Lördag var jag och Ellie hem till Emma och kikade  tv och sådär, och vi var väl kvar där till halv 3 också. Men vi har så trevligt så det är svårt att komma därifrån tidigare. Jag tycker om att umgås med mina vänner. Har gjort det alldeles för sällan den senaste tiden och man märker hur mycket det betyder att få träffa dom och snacka lite skit om allt och ingenting :)
Här hemma är det ju ändå ingen idé att vara, är ju som att vara ensam varje dag, bara att det är någon annan hemma som har bosatt sig vid datorn...

Nu sitter jag och tittar lite på guldbaggegalan.. Fast hitills har det inte varit så bra tycker jag. Så vid nio så byter jag nog till trean och kollar in den nya serien Lipstick Jungle..

Imorgon bär det iväg in till skolan en sväng.. Arbeta lite med ett teknikarbete. Suck! Inget jag känner för, men det måste göras. Får iallafall sovmorgon, det är väl det som är det viktigaste. Ska vara inne på skolan vid ett..

Nu får det räcka för den här gången :) Bjuder på en söt bild, Och det är pappas håriga arm i bakgrunden. Inte min ;)



// S




 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi ja de har jag! ;P



De är bra att ni är ute på turné tycker jag så man får träffa er :)

2009-01-12 @ 21:23:04
Postat av: Emma

Ja fortsätt med de :P



Böckerna är ju visserligen bra, så de kanske kan va värt att läsa dem ändå. Finns ju trots allt folk som har det sådär. Men se till å låna dom, så du inte bidrar med mer pengar till dom genom att köpa ;)

2009-01-12 @ 23:29:13
Postat av: JennyP

He he, säkert att det inte är din arm? =P

2009-01-13 @ 08:44:54
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Syrran

visst är det våran pappas arm? inte niclas, han har väll inte så håriga armar :P

2009-01-13 @ 18:31:49
URL: http://emmalinneanyberg.blogg.se/
Postat av: JennyP

Okej, tyckte det var lite roligt att du var tvungen att kommentera det. Ha ha.

2009-01-13 @ 19:34:27
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: JennyP

Ja, men det var ju sjukt kul också. Jag har nog för tråkigt om dagarna. ;D



Den 21:a är det om jag fått rätt info så bra efter barnbidraget och så. Funderar på att köpa kläder tills nästa vinter. =P Undrar om det kommer vara grymt med folk?

2009-01-13 @ 20:32:20
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0