Måndag

Måndag igen då. Veckorna går alldeles för fort!
 
Var till gävle idag med mamma, Emma och Ellie såklart. Emma hade uppskrivning, och hon klarade den. Så nu är hon ett steg närmare körkortet, kul för henne :) Passade även på att shoppa lite grann, när man ändå var i Gävle. Hittade lite smått och gott till både mig och Ellie, för min del blev det ett par jeansleggings, en tröja och ett linne. Tröjan ska dock bytas till en annan.

Till Ellie shoppade jag på Polarn o Pyrets rea och på ickerea. Hon fick tre tröjor, en klänning, ett par strumpbyxor, en mössa, sen köpte mamma (mormor) världens sötaste baddräkt, till kommande babysim :) På lindex fick hon en body, och på H&M ett par byxor, så nu har hon kläder. Jag tycker ju om att köpa kläder själv, och ännu roligare är det åt henne, klart hon ska bli lite bortskämd, och sen har hon ju nyss blivit 3 månader, så det blev en försenad 3-månaderspresent :)
 
Imorgon väntas det prov, usch, borde egentligen plugga nu, eller jag Måste plugga nu.. Suck!

Förresten, jag fick studielånet, känns riktigt skönt!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Emma

Blev de jeansleggings från Gina eller?



Skönt med studielånet, kan du leva lite bättre! :)

2009-01-26 @ 23:49:19
Postat av: Emma

Ja men visst är dom sköna! :) Därför jag var tvungen att slå till på båda :P

2009-01-27 @ 00:38:31
Postat av: lindaaq

Skönt med bekräftelse från någon annan ;D Ibland kan man fundera om man håller på att bli galen ;D haha

Absolut, absolut jag håller helt med ! Pengar är väldigt tryggt och skönt att ha :)

Åh va mysigt ! Jag blir såå avis ;D haha

Jo tack dagarna rullar på ;) Inte så mycket rörelse nu inte, men man får väl iaf vänta ett tag till hehe

Sköt om er ! kram

2009-01-27 @ 09:39:14
Postat av: Emma

Haha jaa men de är ju så bra :D

2009-01-27 @ 21:51:09
Postat av: Emma

Haha jaa men de är ju så bra :P

2009-01-27 @ 21:51:54
Postat av: Nathalie Harbom

De är ju bara sååå gulligt med bebiskläder!!! :)

2009-01-28 @ 14:52:04
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: lindaaq

hehe ja, och sen när de väl rör sig lite lite då blir man nästan lite irriterad för att de "inte" ska röra sig för de ska ju vara på väg ;D haha

2009-01-28 @ 19:14:20
Postat av: lindaaq

hehe ja jag tror inte allt som sägs är så mycket till 100%, men du vet.. de snackas så mycket om hur de är si och så ibland förlitar man sig för mycket på vad andra säger, men som sagt, alla är vi olika individer :D men att bäbisen vilar sig innan förlossnignen tror jag kanske lite på, men ett litet livstecken varje dag här och var skadar ju inte, trygghetskänslan :D Och sen är de ju trångt nu åh. idag har de varit massa hicka iaf hehe lite lite bitter blir man ju när man tänker tanken att "bäbis rör sig inget innan de är dax" så tänker man nästan "snääälla bäbis ligg still och kom ut" ;D va elak ja känner mig haha men ja antar att du förstår va ja menar ;D Men ja, snart så ;D

2009-01-28 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0