Söndagskväll

Och skolan väntar imorgon. Usch, ser inte alls fram emot det. Bara massa redovisningar och sånt.

Annars har det vart en lugn helg, fast det känns konstigt att inte ha träffat mina vänner nåt. Har ju gjort det mycket på sistone och det är så trevligt :) Fast i och för sig så sågs vi i torsdags, så alltför längesen var det inte.
Var hem till mamma i fredags, jag och Ellie. Åt lite mat och tittade på tv, samma sak igår.. Ja det blir lätt så, orkar inte vara hemma och tänka, så det är bättre att komma bort för en stund.

Ellie ligger bredvid mig och jollrar, hon  har börjat prata jättemycket, det låter så mysigt :) Hon har nyss badat litegrann, det tycker hon om. Hon skulle nog kunna bada och plaska hur länge som helst. Det är tur att vi fick badhjälpen av Jenny, då kan hon få bada länge och jag slipper få ont i båda armar och ben av att sitta konstigt på badkarskanten. Superbra grej!

Nu ska jag försöka få den lilla att somna och själv ska jag sätta mig framför tv:n en stund innan det blir sängen!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Emma

Visst va den lite rolig då, sjukt roligt program :P Finns en video från Emd nu åxå ;)



Hoppas det går bra i skolan! :)

2009-01-19 @ 00:35:29
Postat av: Lindaaq

Tack :) Ja nu längtar man hehe

Lite roligt, för ja tänkte kommentera i din blogg precis så såg jag att du kommenterat i mig :P

Hoppas allt är bra med er ! :)

2009-01-19 @ 17:02:30
Postat av: Emma

Nä den är ju inte de :) Jaa, inte varje dag man har chans att se en sån skönhet! Hans ålder får inte mig att banga heller, han är ju myndig iaf haha ;P

2009-01-20 @ 00:10:01
Postat av: lindaaq

Härligt att höra :) Hon växer och blir stor ? :) Hur gammal är hon nu ?

Jo tack de är bara bra ! Ja de har levt om en del nu de senaste dagarna men idag verkar de lugnare, dock är ju kl bara 10 hehe

Sägs ju att de brukar lugna ner sig lite dagen/dagarna innan de dax att hända något höhö men jag får nog vänta ett tag till :/ :D

Oj, jag har faktiskt ingen aning, Eric tror ju pojke. Jag kan känna ibland så där att "åh de är nog en liten flicka" men nej ja har fatktiskt inte en aning haha

Ta hant om er ! :)

2009-01-20 @ 10:12:49
Postat av: lindaaq

Åh jaa jag kan tänka mig de ! :D Man får se till att ta vara på tiden för den lär väl flyga förbi hehe Åh ja längtar !



Mja, man får väl ofta höra att som förstföderska får man gå över, men ja läste om de där här om dagen och de handlar väl mer om att dom som faktiskt får gå över är väl för de mesta förstföderskor, men tydligen så är de ungefär lika många % som får gå över som får innan BF så de där är nog inte att lägga så mycket vikt på :D Men ja som du säger, drygt.

Jag försöker ta en dag i taget nu och tänker att de kommer när de är dax, hoppas dock snart haha så man slipper gå över :D

Absolut :) Eric som hela tiden sagt att de blir en pojke är nu inne lite på att de faktiskt blir en liten tös men som sagt, bara de lilla hjärtat mår bra så :)

2009-01-21 @ 13:57:00
Postat av: JennyP

Ja, jättefin är den. =) Åh, brun och rosa skulle jag också vilja ha men det fanns inte på rean iaf. De kostar ju 79:50 men jag fick ett sms där man fick halva rea-priset. har du fått ett sådant? annars kanske du kan låna min mobil. ;D

2009-01-22 @ 18:15:06
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med :) Nej usch de kan ja tänka mig, tycker redan att de är drygt ja ;D Alla kommentarer, men man vet ju att alla menar väl såklart, men de blir lätt för mycket så jag har stängt in mig lite nu hehe

Ja de tror jag med :) Jag känner mig lugn, önskar som sagt att de händer snart ;D

Ja tack desamma ! :)

2009-01-22 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0