Sovdags?

Borde verkligen gå och lägga mig nu då jag ska upp typ 6 imorgon. Usch! Men sista dagen i skolan på ett tag, skönt när man avverkat en vecka och vet att det är några veckor tills man ska in igen :) Den kurs vi läser nu verkar helt okej, Lek-Teknik och Naturvetenskap, för den som ville veta. Haha! Läraren är verkligen superbra, synd att vi bara ska ha henne vid ett tillfälle till, sen får vi väl nån tråkmåns till lärare igen skulle jag tro!
Idag har jag även sökt studielån, då jag får den lägsta föräldrapenningen. Jag känner att det verkligen inte är värt att gå och snåla, för jag kan verkligen inte unna mig någonting. Pengarna är slut innan dom ens kommer in på kontot liksom, inte roligt. Jag hoppas verkligen jag får lånet nu, så man kan börja leva igen! Den som säger att man inte blir lycklig av pengar ljuger..

Annars så blev Ellie precis 3 månader igår, stora tjejen nu ju :) Hon är verkligen ett litet charmtroll, skrattar åt allt och alla som pratar med henne. Gobit!

Ne nu blir det nog sängen ändå..
Godnatt :)


Ellie några minuter gammal. Känns som igår.. Tiden verkligen springer fram!
Och en superfräsch mamma i bakgrunden..Eller så inte :P

Kommentarer
Postat av: Emma

2009-01-23 @ 00:03:47
Postat av: Emma

Man bliiir lycklig av pengar, allt annat är bullshit! :P Hoppas du får lånet!

2009-01-23 @ 00:04:32
Postat av: lindaaq

Oj jag hade missat din kommentar :P

haha ja verkligen ! ! Ja önskar att jag fick ta en paus nu och slippa vara "gravidalinda" haha gå och skaka rumpan en kväll höhö eller att vi fick åka in NU och sen leva lyckligt i alla våra dagar skulle ju inte heller vara helt fel ;D haha Nejdå, "snart så" som sagt, ännu en fras jag är så trött på ;P

Sant, pengar har stor betydelse för hur "lycklig" man är ;D jag vet iaf att om man inte har några så är man olycklig ;D

Hoppas allt är bra med er ! :)

2009-01-25 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0