Tisdag

Idag har jag och Ellie besökt högskolan i gävle på eftermiddagen, Madde och Nova också såklart :) Var tvungen att träffa en lärare och få lite hjälp med vårt byggprojekt.. Så nu ska det nog gå bra, och vi klarar oss nog på egen hand nu.

Efter det blev det en slapp kväll, mys framför tv:n med en trött Ellie. Men nu sover hon så skönt så, och har gjort det ett bra tag, skönt! Så det blir nog lite tittande på andra avenyn snart, innan läggdags. Usch det är inte alls bra, jag har nästan vänt på dygnen, men jag har alltid varit en kvällsmänniska, jag tycker kvällen är mysig. Men sen skulle det inte vara helt fel att komma upp i tid på mornarna heller, iaf runt 9 halv 10, men det är svårt när man har en morgontrött dotter, som gärna sover fram till 12 om det tillåts :)  Nog om det..

Jag har faktiskt beställt en väska idag, jag är så trött på att använda skötväskan som min väska, det är liksom nog med att Ellies kläder och blöjor ligger där i. Så nu hoppas jag på att jag kommer gilla denna väska så att jag kan bosätta mig i den. Har alltid velat ha en såndär väska som man verkligen trivs med och alltid tar med sig.. Jag tror att väskan jag beställt kan bli en sån, det känns så :) Från Chique.se kommer den iallafall. Balenciaga-inspirerad och allt. Avancerat. Jag beställde den endast för att det ser ut som en Sara-väska, Balenciaga inspirerad eller inte..




(Bilden är tagen från Chique.se)


Imorgon ska vi hälsa på Ellies kusin Elian, ska bli trevligt :)

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin! :) Bara hoppas det blir en sån där favorit då när det va de där priset ;P

2009-01-14 @ 01:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0