Tisdag

Då var det återigen en ny vecka då. Känns inget bra då skolan närmar sig med stormsteg.. Fan! Jag vill verkligen inte börja, inte just precis nu. Slutet av augusti hade vart okej, men i början av augusti. Nej, inte okej! Ska inte klaga egentligen, bara att hålla ut nu sista terminen. Sedan är jag utbildad förskollärare. Så fint det låter :P Nej, men utbildad vid 23 årsålder känns faktiskt rätt bra. Sen tänker jag aldrig i hela mitt liv sätta mig i en skolbänk igen. Never!

Helgen var riktigt bra, grillfest hos Sara.S, utgång på Lobby, riktigt trevligt hade jag! Dock skulle jag ha hållit mig ifrån den sista cidern, men man lever bara en gång och jag hade ju faktiskt riktigt kul :) Dagen efter vaknade jag och mådde som jag förtjänade. Men det gav med sig rätt snabbt sedan var jag fit for fight igen :P

Veckan som kommer har jag inte något planerat. Ska väl bara vara liksom. Hoppas på fint väder såklart, hoppas kan man alltid! Kanske att det blir lite fest i helgen igen om någon är sugen. Den som lever får se..

Ikväll väntar allsång och morden i midsomer. Sedan har jag två filmer att titta på också. Ska väl hinnas med det också :) Förresten, kan tipsa er om en riktigt bra film om man gillar action/thriller. Taken heter den och var grymt bra enligt mig :)

/S




Kommentarer
Postat av: Emma

Haha nää jag va helt säker på att dom va typ 35-40 år :P Såg du att de va jag som hejade på dig idag? :D

2009-07-29 @ 17:08:25
Postat av: Jenny

Ja, visst är de bra!:D

Ja, vi lär ses. Skulle det bli lite fördelsedagsfirande hemma hos dig, för dig på lör? :)

2009-07-29 @ 20:02:05
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja skulle vara skoj att få gratta dig lite, jag är alltid på. Hi hi

2009-07-29 @ 20:19:14
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0