Måndag

Dagen började med sol, vi satt ute och hade det skönt. Men nu var det ju inte så härligt ute, kallt och blåsigt..

Vi är barnfria för tillfället, mamma var och hämtade Ellie så vi kan få städa ordentligt. Hon är ju överallt nu så det är svårt att få nånting gjort, hon reser sig mot precis allt, stolar, bord, ALLT! Det gäller att vara med, men det är man ju inte alla gånger så ibland slutar det med ett fall mot golvet, men hon är tålig, säger inte mycket när hon ramlar, hon ser mest bara lite chockad ut :)

Ja man ser ju vad som händer när man blir barnfri och ska städa. Jo man hamnar ju här, och gör allt man egentligen inte ska göra ;)

Annars händer inte mycket, N åker väl förmodligen tillbaka och jobbar i morgon. Till Malmö. Långt borta i ingenstans känns det som, men det ska gå bra. Vi är vana att vara ensamma jag och Ellie, eller ensamma och ensamma, oftast hittar vi på nåt roligt med någon annan :)  

Nån mer än jag som väntar på skattepengarna eller? ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaaaag vänta på pengarna! Nu får dom komma :)

2009-06-08 @ 16:32:50
Postat av: Syrran

På skatteverkets hemsida står det att de ska komma den här veckan :) vecka 24 :P

2009-06-09 @ 01:14:08
URL: http://emmalinneanyberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

JAG väntar på skattepengarna! De måste komma snart,

2009-06-09 @ 08:43:37
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: lindaaq

hade helt missat din kommentar :P

Ja jag tror också de kommer gå bra, de går nog utav bara farten :D nu har han fått sig lite smakis med majs och potatis runt lunch i 3 dagar ;D Men så kom jag på idag, han kanske blir förstoppad stackarn hehe men alvin brukar bajsa typ var tredje dag när jag har helammat och han bajsade då ett stort lass igår haha och han har då inge ont i magen eller så :) Så får väl hoppas att de fortsätter i denna takt :) Igår blev han jätte sur när han inte fick mer haha

Okej, ja jag har inte tänkt så mycket på att byta ut mål eller sluta amma omgående, jag provar mig fram lite, man lär ju vänja av honom lite, för som du säger, jag börjar bli lite less nu, även om jag älskar att ha den där mysiga stunden så börjar de nog lite smått handla om att jag behöver lite frihetskänsla.. att kanske pappa kan få lite mer ansvar också :) Men jag skulle absolut tycka att de vore mysigt att kanske få amma fram till 6 månader som du gjort ändå :) kompensera lite :D De kommer nog gå jätte bra, om inte annat får man väl göra de bästa :)

Vägas imorgon, gud ja vågar knappt gissa vad han väger nu haha

vad väger och mäter Ellie nu ? :)

2009-06-09 @ 13:40:08
Postat av: Emma

Hahah jag förstår att det här kom som en chock för dig..och helt ärligt så gjorde det de för mig med ;D Vem hade kunna tro att jag någonsin skulle spela moderatbandy? Men Pelle har tagit på sig allt ansvar så jag skyller över de här på han, för nån snobb ska jag inte bli ;)



Förresten, idag kom pengarna för mig :D För dig med?

2009-06-09 @ 18:03:36
Postat av: Emma

Haha de är nog ingen fara, han är ingen snobb heller så jag lär nog inte bli de :P



Nähe va tråkigt, då får vi hålla tummarna att de kommer imorron då :)

2009-06-09 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0