4 days to go..

Nedräkning. Jag och skolan är ingen bra kombination, när detta är över ska jag dansa mitt i krysset på stan. Nåja, nästan ialla fall ;) Det går ju bra än så länge, bara godkända och välgodkända betyg, och har bara behövt gjort om ett prov på nästan tre år. Jag tycker det är rätt bra jobbat ändå jag.

Nu sitter jag och ska titta på project runway, har nyss vart och storhandlat. Älskar att handla på kvällarna, jag kom hem vid nio. Jag var helt ensam inne på Coop extra, hur skönt som helst.

Jaja, imorgon väntar skola igen. Då får sötnöten stanna hemma med pappa sin, BVC och spruta imorgon. Usch, stackare! Men hon var så duktig sist så det ska nog gå bra..

Ha en trevlig kväll!

/S

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är jätteduktig! :) Önskar jag också skulle klara en högskoleutbildning ;)

Vi kan ha en gemensam nedräkning, innan fredag ska jag nämligen ringa mitt obligatoriska månadssamtal till arbetsförmedlingen så min ångest har redan kommit!! Men sen när vi båda klarat de vi ska den här veckan firar vi det med en jäkla fest på lördag ;) wohoooo!

2009-03-31 @ 00:52:28
Postat av: Syrran

nä jag vet allt går åt skogen! Inte konstigt att man går och är neggo hela tiden :P

Ja snygg bild eller hur :P Knäppt typ sju bilder och det där var den enda som inte vart suddig av Ellies alla rörelser :D

2009-03-31 @ 17:01:12
Postat av: Anonym

Haha jaaa snart är de lördag, taggad redan jag! :P

2009-04-01 @ 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0