Bildbevis :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Gooooounge!!!

2009-03-12 @ 23:45:19
Postat av: Emma

Hahahah han är för rolig...märkte ju av de lite när vi åkte till finalen förra året "En buss med inavel" ;D Men jag satt här hemma och skrattade jag, vad har dom för jävla namn i Västerås? Gröhn, Bruun och Geibert..så roligt :P



Förresten, bilden uppe till vänster..där ser jag dig!! Wohoo för en gångs skull :P

2009-03-12 @ 23:51:17
Postat av: Emma

Haha..aah alltså den killen kan inte haft de lätt i sin uppväxt med de namnet :P



Jaa de finns ju de, fast de har de ju tydligen gjort hela tiden bara att jag är den enda som inte sett de :P

2009-03-13 @ 11:06:15
Postat av: Maria

Hehe, ja jag ska faktikst vara ledig nu... =) himla söt hon är den där Ellie! =)

2009-03-13 @ 12:52:43
Postat av: Nathalie

Guuud så stor hon har blivit! :o Får man ta och komma och hälsa på någon dag kanske? :)

2009-03-13 @ 13:14:15
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: Jenny

Duktig hon är. Så roligt när de börjar sitta, de blir med mycket mer då. Fast ganska skoj när de tippar också. ;P Ja, om det är något som tar emot de såklart.

Ganska tidigt att sitta nu, eller? Hum, jag minns inte riktigt men tror Lilly var rätt sen med sittandet, inte förren hon började krypa vid 6 månader och kunde sätta sig upp själv som det var intressant tror jag. Ha ha.

Vi måste ses någon dag, vi är väl friska till nästa vecka, då kanske vi kan ta oss till öppna, iaf jag ska det. =P Så jäkla less på att sitta inne nu.

2009-03-13 @ 19:48:12
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hon är ju såå himla sööt:) hehe

2009-03-14 @ 22:08:42
Postat av: Madde

Va duktig hon är då gobiten. Hur är det med er då? visst är det skönt å vara ledig :) Kommer med böckerna imån... Så du får plugga lite, förstår att du har längtat :) Kram på er!

2009-03-15 @ 20:58:22
Postat av: SaraN

Madde: Det är bara bra med oss! Hoppas allt är bra med er :) Ja det är grymt skönt, så nå böcker har jag inte längtat efter. Men det kan vara skönt att få det gjort också :) Kram

2009-03-15 @ 22:20:35
URL: http://sarany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0