Förkylning

Nu har förkylningen drabbat mig. Kom i söndags, men det känns faktiskt som den börjar ge med sig allra redan. Hoppas så! Ellie har dock klarat sig, men hon är ju rätt bra skyddad utav mig, så det är skönt. Hon ligger ute i vagnen och sover nu medan jag sitter här :)

I lördags blev det utgång med de bästa. Trevligt som vanligt :) Jag hade faktiskt riktigt kul, även om jag inte var alltför sugen innan, men det är oftast då man har roligast, är väl kanske för att förväntningarna inte är så höga då kanske :) Niclas var också på fest, så Ellie var hos mormor och mostrarna :) Hon hade haft det jättebra och skött sig perfekt, inte för att jag trodde något annat. Hon är oftast så snäll så!

Undra vad man ska hitta på idag? Kanske får bli en sån där slapp dag bara, så man frisknar till lite grann. Vill ju inte slösa en hel ledig vecka på att vara hängig eller. Ska fixa nå mat nu iallafall, börjar bli lite hungrig faktiskt ..

Ha en bra dag!

/S


Inte för att förkylningen får mig att känna mig som en giraff,
men det blir ju så mycket roligare med en bild. Och jag tyckte
denna var passande ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, ingen kommer nog undan den dryga förkylningen. Men jag verkar ha klarat mig än så länge. =P

Lite småsnuvig har ju barnen varit men mest hostiga och det gick över fort.



Ha ha, rolig kommentar om bilden. =P Känner du dig inte alls som en giraff Sara? Säkert?

2009-03-03 @ 13:23:26
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Emma

Giraff-Sara! ;D

2009-03-03 @ 22:28:46
Postat av: Emma

Grymt härligt :) Tänk om de skulle gå till final :O Men de är väl att hoppas på för mycket..



Krya på dig i förkylningen :)

2009-03-04 @ 00:23:13
Postat av: matilda

Jag tycker att det va rätt bra, eller den måste ha varit rätt bra. Visakortet hade ingen teckning så vi kunde inte köpa popcorn och jag klarade av filmen ändå, alltså måste den ha varit bra haha.

Nej men den va rätt bra, man visste ju hur den skulle sluta men ändå satt man och hoppades haha.



Krya på dig.

2009-03-05 @ 09:40:32
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0