Fredag

Idag har solen inte tittat fram, och det märks. Jag och Ellie är tröttare än vanligt!
Vi som tänkte ta en promenad ner på stan idag, i solen hade vi hoppats på. Får se om det blir en promenad ändå, jag tror nog att det blir det. Har varit ute och gått varje dag nu i veckan så det känns ju dumt att bryta det. Nej, det får allt bli en promenad ner på stan, barnbidraget har ju kommit och Ellie skulle faktiskt behöva lite nya byxor!

Helg igen då, denna gång känns det inget roligt med helg. Nu har jag bara en vecka kvar att vara ledig, sen blir det en vecka i skolan igen, tunga dagar som alldeles för ofta slutar med huvudvärk! Men vi får se till att njuta av den sista veckan :)

Nu ska jag fixa mig nåt att äta, har inte hunnit med någon frukost än. Ellie går före, hon har både ätit frukost och lunch. Hon har börjat ätit en hel burk med puré till lunch, idag blev det palsternacka och potatis. Gott tyckte Ellie.

Ha en trevlig fredag :)





Kommentarer
Postat av: Emma

Trevlig Fredag! :)

2009-03-20 @ 13:38:16
Postat av: Anonym

pappa upp i dan =)

2009-03-21 @ 01:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0