Grattis!

Ett stort grattis till Emma som blir 23 år idag, ett år närmare pensionen, gamling ;)

Kom nyss hem från en promenad, var jätteskönt ute trots att solen inte sken. Kändes som vår ändå, härligt!
Ellie och jag sov till halv 10 imorse, hon vakna först 7 men somnade om efter ca 2 min. Var härligt med en sovmorgon!

Igår var jag hem till Sofia och kollade på tv och pratade, trevligt som vanligt :) Och skönt att komma ut själv en sväng.

Om en stund blir det bio, Män som hatar kvinnor. Får se om den är bra, hoppas på det iallafall!

Ha en skön söndag!

/S



En knubbis i gåstolen, nu går det fort fram ibland!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du måste skriva sen om den va bra :)

2009-03-22 @ 17:04:38
Postat av: Sofia

och förresten, shit va stor ellie har blivit :) tänkte hälsa på hos jenny måndag eller tisdag, kanske ni också kan komma så jag får se ellie å :)

2009-03-22 @ 17:06:19
Postat av: Nathalie

Jäklar så stor hon har blivit :) Gobiten Ellie!

2009-03-22 @ 20:40:26
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: Emma

Tackaaar!! :) //Gamlingen ;)

2009-03-22 @ 21:10:33
Postat av: Louise

Hehe, hon har hittat sin foto-min ser jag :)

2009-03-22 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0