Kalas

Idag har det varit kalas här hemma, Niclas som blev 22! Nu är han lika gammal som mig, ett litet tag iallafall, det känns bra ;) Har varit lite folk här idag. Jag hade varit duktig och bakat och allt, men det är fel på vår ugn så allt blev svart, i stort sätt. Tråkigt när man väl tar sig tid och bakar, så nu är det bara ringa Sandvikenhus så får de komma och laga den. Kladdkakan blev iallafall helt okej och gick att bjuda på :) Men det krävdes att Johanna satt och tittade in i ugnen heela tiden. Ha ha, så kan det vara!

Nu är jag helt ensam här hemma, så skönt! Ellie sover och Niclas är och spelar poker, eller nåt. Så min tid fördrivs vid datorn.. Sitter och kollar in lite kläder, är så mycket jag vill ha, både till mig och Ellie. Men det får vänta tills den 25:e när pengarna kommer. Suck!

Imorgon spelar Saik, vinner de så blir det final. Hoppas hoppas..

Godkväll på er :)



Bjuder på en bild på kvällens sötis, helt nytagen bild nästan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha ha, hon är så söt. Men vem är hon lik? Bra fråga. =P

2009-03-16 @ 22:31:17
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj, såg nu att det där kunde tolkas som att ni inte alls var söt, du och N. Inte meningen. =P

2009-03-16 @ 22:34:45
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, hon är nog lik dig då. =P För jag tycke rju du är supersöt också. ;P



I morgon kanske jag och Lilly ska till öppna där du bor. Ska du med? =)

2009-03-16 @ 22:39:04
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0