Osportsligt!

Dålig uppdatering av mig den senaste veckan.

Kollade på Västerås- Saik nu ikväll.. Att kolla på bandy, eller sport överhuvudtaget med min pappa är väldigt roande. Han blir sjukt elak på alla spelarei motståndarlaget, och särskilt Västerås då de inte är hans favoriter. Haha, kan inte ens skriva vad han säger för nåt. För seriöst, det är grymt elaka saker. Osportsligt brukar jag säga till han, men då muttrar han bara åt mig. Sen när matchen är slut är han tillbaka till sitt gamla vanliga jag,eller nåja, nästan iallafall :P Han kunde inte ens kolla klart på matchen heller förövrigt, då de stod klart att Västerås skulle ta hem det.Då bytte han kanal och uttryckte att han inte klarade av att se "Gurkjävlarna" vinna. Haha, ja vad ska man säga!

Sedan kan jag berätta att Ellie kan sitta själv korta stunder, jätteduktig har hon blivit. (Måste ju få skryta lite) Lägger in ett bildbevis på det senare när kameran har laddat klart :) Sen har hon även kommit på att man kan suga på tårna, vilket hon gärna roar sig med på dagarna!

Ne nu så har jag iallafall gett er en liten update om rätt onödiga saker ;)

/S


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha...Gurkjävlarna kan dra åt helvete! Hejja Ola! ;P Nä men jag förstår han lite..man gillar ju inte motståndarna, iaf inte under matchen :)

2009-03-12 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0