Söndag

En riktigt härlig söndag faktiskt, är på riktigt bra humör. Solen skiner och det känns ju hur bra som helst :)
Har nyss lagt ut Ellie i vagnen, med bara en windstopperfleece i åkpåsen, vi skippade overallen idag, var ju så varmt och skönt ute. Hon fick känna på snön för första gången idag också, hon såg lite chockad ut när hon tog i den :) Idag känns det verkligen som våren är på väg. Hoppas hoppas!

Idag blir det bandy för min del, måste heja fram dem. Förlorar dem idag så är det över för den här säsongen. Nej, vinst vill jag ha!

Visst ja, vad tyckte ni om melodifestivalen igår då? Lite otippat tyckte jag. Men det var roligt. Heja Sandviken! Tyckte bara att det var skönt att Ugglas inte tog det, jag har visserligen lärt mig att tycka att låten är helt okej, men inte så bra att den skulle vinna alltihopa.

Ha en härlig söndag!


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vinst blev de, wohoooo! :)

2009-03-15 @ 18:44:33
Postat av: Emma

Ja men tagga till och följ med då ;)



Jaa de tycker jag och mamma också :P Nelly är gulligare, och inte lika hårt som Kitty :P

2009-03-15 @ 22:27:49
Postat av: Emma

Men jaaaa! Sara de är klart jag vill :D Trodde inte du skulle åka pga Ellie, men då åker jag gärna med dig om du vill åka med mig ;)

2009-03-16 @ 20:53:11
Postat av: Anonym

kan väl inte bli annat än att man lär sej tycka om snälla snälla.. eller hata den kasnke. den går på högvarv hemmma hos er har ja förstått! :p

2009-03-17 @ 10:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0