Tråkiga söndag

Nu var det längesen jag uppdaterade igen. Händer väl inte alltför mycket nu faktiskt..

Trodde det skulle bli fest igår men det var inte så många som var sugen så får se om det blir nästa helg istället, jag hoppas på det, behöver komma ut lite nu känner jag..
Var även på Me&I party igår med Madde, jättefina kläder till Ellie fanns det. Blev en liten beställning också, en rosa klänning med grodor, en röd t-shirt med moln och supersnygga turkosa frottébyxor, hoppas hon kan ha kläderna. Är lite svårt med storlekar nu tycker jag. Vissa kläder går bra i 56 fortfarande men hon ligger vanligtvis mellan 62-68, konstigt med tanke på att hon är rätt stor. 74 är på tok för stort än iallafall. Men hon är ju kort och tjock så :)

Dagen har bestått av städning, sjukt tråkigt, men väldigt välbehövligt lär jag säga. Nu skiner hela lägenheten idag iallafall, det brukar bli stökigt rätt snabbt.

Imorgon är det dags för skola. Ångest! Usch, jag vill verkligen inte, men men. En vecka får man väl stå ut så blir det fyra "lediga" sedan..

Nu ska jag gå och hälsa på hos mamma+pappa+syskon en sväng :)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja nästa helg blir de fest, så då har du ett mål med veckan i skolan ;)

2009-03-29 @ 18:20:29
Postat av: Syrran

fan jag vill också gå en vecka och vara ledig fyra :( kanske det får bli högskolan nästa! haha vilket skämt :P

2009-03-30 @ 00:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0