2009-05-12

Tisdag idag. Har varit till öppna förskolan idag, träffade på lite folk man kände så det var trevligt! Jenny som skicka sms igår kväll och frågade om vi hade tid och lust att följa med, och det hade vi! Ellie börjar tycka det är kul med andra barn nu. Hon blir helt överlycklig av vissa, flaxar med armarna och ska kramas och pussas. När vi träffade min kusin Olle, som är 3 år i fredags fick han inte vara ifred många sekunder. Haha. Men jag tror inte han hade något emot det, han var lika kramig med Ellie också :)

Var även till Bvc idag för att väga och mäta Ellie och kan tala om för er att hon är 67,5 cm lång och väger 8200 gram. Hon växer och blir stor lilltjejen. Sköterskan på bvc sa att hon följer kurvan bra, och att hon är perfekt propotionerlig. Alltid skönt att höra, även fast jag aldrig oroat mig över hennes vikt direkt ;) Haha, hon är ju rätt matglad!

Ikväll gäller det för Malena Ernman också, vad tror ni, går hon vidare? Jag vet inte ja..
Så ikväll blir det schlagerkväll ;P



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att allt såg bra ut hos bvc. Blev så fundersam och jag kollade Noah's vikt. Han vägde 11,5 kg vid 6½ månad. Och var 72,5 cm lång. Han måste slå något rekord? ha ha. Lät så himla mycket när jag sa det idag, så jag var tvungen att kolla upp det och informera.



Kan du ses på torsdag? :) Dejta med Emma och mig menar jag... Någon mer också kanske, har inte hört något.

2009-05-12 @ 22:12:59
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej, jag kan inte minnas att han var så himla gigantisk, men det var han nog. :P



Okej, undrar vad vi ska hitta på då? :)

2009-05-13 @ 19:32:23
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

det skulle nog bli hyffsat väder... men vi kan ju höras i morgon då kanske man vet bättre. :)

2009-05-13 @ 20:37:50
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0