Återigen måndag..

Idag var det dags för en dag i skolan, och så också resten av veckan. Inte på torsdag, för då är vi lediga! Eftersom N är borta så innebär det att jag måste ha barnvakt till Ellie, men idag har hon varit med till skolan, och det gick jättebra. Imorgon blir hon också med, vi ska vara ute hela dagen och leka i sanden (?!) så då kan hon vara med, blir kul för henne :) Sen efter skolan ska jag, Madde och Jennie ut och äta på nåt ställe i Gävle, får se vart vi hamnar. Men det ska bli trevligt :)

Idag har jag även haft besök av Emma och Louise. Mycket trevligt :) Louise har jag inte träffat på hur länge som helst, så det var väldigt trevligt! Ellie var på bra humör och busade med dem under hela tiden.

Nu blir det lite mat, sen tv innan det blir sängen.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är så sööt den lille busen!!

Hoppas ni har roligt i sandlådan idag ;D

2009-05-26 @ 12:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0