Duktig tjej!

Min lilla tjej kryper, jag är så stolt :) Hon har till och med den riktiga krypstilen på alla fyra, men hon fuskar ibland och ålar sig framåt. Men framåt kommer hon iallafall :)

Idag har vi varit på öppna förskolan, med några andra mammor och barn. Trevligt att träffa lite folk! Ellie skulle måla idag då det inte gick så bra förra gången, de visade sig att det inte gick den här gången heller. Hon tycker verkligen inte om att få färgen på fingrarna. Så det vara bara att lyssna på den bestämda tjejen!

Dagen har och kommer bestå av massa pluggande, likaså morgondagen. Sedan har vi planerat in en filmkväll i morgonkväll, den ser jag fram emot! Då ska jag vara klar med dessa två arbeten. Suck!

Nu ska jag återgå till skolarbetet, mindre kul kan jag säga.

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja de är ju väldigt länge :( Dåligt att dom inte sa nåt om de förrän han kom dit.



Men kryper hon? Va duktig hon är!! Inte en lugn stund för dig från och med nu då ;)

2009-05-19 @ 18:27:13
Postat av: Jenny

Ja, det var ju bara en tidsfråga.. Vänta du bara, snart ställer hon sig mot bord och går längst de m.m. Det gjorde Lilly vid 7 månader och de verkar ju vara rätt lika. ;P



Synd bara att de blir så skitiga när de kryper... Ha ha.

2009-05-19 @ 18:46:35
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Emma

De är en jäkla skillnad de, typ 11 dagar mer! :P

Hoppas de inte blir så!



Ja..stora tjejen! :)

2009-05-20 @ 11:56:08
Postat av: Jenny

Jo, fast det brukar gå undan när de börjar krypa på alla fyra. :) Lilly var ju extremt tidig men det är ju Ellie med. Tror de brukar krypa normalt vid 9 månader... Fast normalt och normalt, alla är ju olika. :) Och då sprang ju Lilly för fullt redan. :P

Fast Noah var nog mer inom det "normala", lite skönare måste jag säga. ;P

2009-05-20 @ 13:02:57
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0