Grattis!

Grattis till Mamma som fyller hela 45 år idag :)

Inatt åkte Niclas iväg för att jobba, så nu är jag och Ellie ensamma på obestämd tid! Det började med att han skulle vara borta en vecka, det lät okej. Idag fick jag sms att han förmodligen kanske blir borta upp emot 3 veckor, det är inte lika kul! Men det måste gå, vi klarar oss inte annars. Visst att pengar inte är allt, men nog är det mycket allt. Kan inte tacka nej till ett jobb som ger riktigt bra med pengar. Men tre veckor är riktigt lång tid!

Annars då, helgen var riktigt bra. I fredags blev det lugnt, grillning och mys. Lördags blev det tacos och ESC med tjejerna, lika trevligt som alltid! :)

Ikväll blir det myskväll hos mamma och pappa + syskon, kan ju inte sitta ensam hemma heller :P



Kommentarer
Postat av: matilda

Tack :) Haha helt ärligt kommer jag igår din födelsedag och erat hemtelefonnr också. Vissa nummer sitter kvar, trots att man glömmer bort sitt eget mobilnr ibland haha :P

2009-05-18 @ 20:29:17
URL: http://matildaa88.blogg.se/
Postat av: Emma

Vafan, 3 veckor? Varför då? Är de bara första tiden nu eller och att de blir en vecka i framtiden eller? Låter ju helt sjukt.. Bara säga till om du vill ha sällskap iaf :)

2009-05-18 @ 22:47:17
Postat av: Lelle

Oj, 3 veckor. Undrar som Emma om det bara är tillfälligt? Hoppas det är bra med er, jag är ju alltid hemma om du känner dig ensam. :)

2009-05-19 @ 12:58:31
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, det var inte Lelle som skrev, det var jag! :P

2009-05-19 @ 12:59:00
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0