Söndag

Och äntligen en skolvecka avklarad! Så skönt! Dock har jag en del arbete att göra, men det är så mycket skönare att få göra det hemma och slippa åka iväg. Var ett tag sen jag skrev igen nu.. Men jag har haft annat för mig. Skyller på det ;)

Helgen har varit lugn. Tråkigt blåsigt väder, men en del sol ändå! Igår var det helt okej väder ju :) Jag anlitade min kusin som fotograf igår för att ta lite fina bilder på Ellie. Och ja, 107 bilder blev det sammanlagt. Jättefina bilder! Tack tack Nattis :) Nu ska jag välja ut några bilder att pryda väggarna med.

Annars händer inte mycket, lite plugg den här veckan men lite ledigt ska jag unna mig också! En kompisträff skulle sitta fint, någon som är sugen? :P

Näe. Nu ska jag skriva lite till, sen gör jag kväller!

Ett litet smakprov på bilder får ni också :)

     
    

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är suugen :P

2009-05-10 @ 19:05:40
Postat av: Jenny

Jag och Emma som pratat om en träff... :D



Åh, hon är så himla fin! så fina bilder. Har hon blivi ljusare i huvudet också? :)

2009-05-10 @ 19:15:14
Postat av: Elmer och mamma

den 4 juni så får ni skriva in att ni ska vara med mej på min 1-årsdag!

2009-05-10 @ 20:24:41
Postat av: Nathalie

Knäpper så gärna, även fast dom inte blir sådär superduper! Men.. jag är ju ingen proffsfotograf så då jämnade de väl ut sig där då! ;)

Hon är då bra söt!! :)

2009-05-10 @ 22:54:46
URL: http://nathalieharbom.blogspot.com
Postat av: Sophy

Va stor hon blir lilltjejen! Och vilka fina bilder!! En till som gillar att bli fotograferad eller!? =)

Hoppas allt är bra med er! Kram

2009-05-11 @ 16:19:45
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Katarina

hon är en riktig solstråle:D så himla söt:D

2009-05-11 @ 17:13:20
Postat av: lindaaq

ååh vilken liten gofis ! :)

2009-05-12 @ 17:11:44
Postat av: Madde

oj, va stor hon är nu, de skulle vara kul å träffas nån dag så de kan leka lite :) Kram

2009-05-13 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0