Torsdag

Dåligt med uppdatering här. Fullt upp med skola och redovisningar. Idag har jag dock varit ledig, skönt har det varit! Imorgon är det sista dagen som gäller, sen så väntar "sommarlov"/ semester i över 2 månader. Kan inte bli så mycket bättre än så :) Nu får fredagen vara över så jag får fira!

Ellie kryper runt för fullt, det är ett ständigt passande nu då hon är väldigt förtjust i sladdar och våran tv-bänk, "ajaj" är ord som används flitigt just nu. Hon är på och pillar på precis allt. Hon försöker också resa sig mot soffan, än lyckas hon inte. Tack och lov för det!

Nej, nu ska jag hitta på något annat. En kort uppdatering blev det..



Ellie som vi är vana att se henne, med tungan ute ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

Sötis!



Va skönt att få vara ledig en sommar :) Och sen är de inte långt kvar i skolan för dig, va fort de går! Vill du fira ordentligt att du får lov så vet du att vi ska ut på lördag ;)

2009-05-28 @ 23:11:05
Postat av: Emma

De är nog iaf jag, Maria, Sofia.. Kanske Nettan o min syrra..sen vet ja inte, jenny kanske? :)

2009-05-29 @ 11:01:04
Postat av: Emma

Haha och jag har väntat på att du ska uppdatera ;D Men man har ju inte suttit så mycket vid datorn när det varit så fint väder! :)

Ja de va mysigt, men vi va aldrig ut nåt så du missade inte speciellt mycket..de kommer fler gånger!

2009-06-03 @ 20:44:55
Postat av: l

2009-06-03 @ 23:40:02
Postat av: lindaaq

de blev nå fel med min kommentar haha men jag gör ett nytt försök ;D

Ja han växer så de knakar, skulle va kul att se om han vuxit om Ellie storlkesmässigt också hehe folk säger ju att han ser ut som en 7 månaders ;D Tandsingar tandsingar, ja han är verkligen tidig hehe men nu är de herrans sent, nu blir de sängen ! :D hoppas allt är bra med dig och sötfia ! :)

2009-06-03 @ 23:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0