Dags igen..

Nu var det längesen jag skrev igen.  Har fullt upp på dagarna så det hinns inte med! Plugg, städande och fixande och en sjövild ettåring som klättrar på precis allt! Det rullar på helt enkelt..

November har det hunnit blivit, otroligt vad fort tiden går. Snart är det december, och jul. Jag ser fram emot julen, den är mysig. Med stjärnor/ljusstakar i fönstren, snö (förhoppningsvis) och därmed pulkaåk och varm choklad, för lite mysigt är det väl ändå :)

Jag har fått massa inspiration till att göra om här hemma, tidigare har jag bara suckat, skrikit och dragit mig i håret (typ) för att jag verkligen inte vill bo här.. Men jag tänker göra det bästa av situationen, som läget ser ut nu så kan vi inte ta lån och flytta. Och då vill jag åtminstone ha det så fint som det bara går här hemma.
Ellies rum börjar bli mysigt iallafall, ska sy nya kuddfudral till kuddarna i hennes myshörna, sen ska det sys vimplar också. En hissgardin har jag hunnit med att sy också, första gången jag syr något någonsin, och jag blev himla nöjd med resultatet, lite hjälp av mamma fick jag, men jag gjorde Allt själv :)

Nej, nu ska jag ta och titta på Johan Falk tror jag, somnade till den igår :P




Finaste på sin ettårsdag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men äntligen en uppdatering :P

2009-11-06 @ 00:40:26
Postat av: Jenny

Håller med, jag ska nog också göra det bästa av situationen. Har struntat i hur det ser ut här hemma alldeles för länge nu! Ellies rum kommer bli jättefint!

2009-11-06 @ 13:19:29
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaså tycker du. Måste säga detsamma om erat hem. ;P

Men så är det väl jämt...

Ja, om jag någonsin kommer hinna klart med allt vad gäller Noahs rum. Har så mycket idéer men så lite tid...ork. ;P

2009-11-06 @ 20:18:23
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja de vore helt underbart!! Åtminstone få några tusen man kan shoppa för och inte som nu, kanske på sin höjd kunna köpa en tröja på Gina nån gång ibland :P haha

2009-11-07 @ 12:33:51
Postat av: Jenny

Åh, lägg upp bild. Vad duktiga vi är! Nu gick ju symaskinen sönder så gardinen får vänta för Noahs del. Förstår inte vad felet är men på undersidan av tyget blir tråden jättelös. :(

2009-11-09 @ 15:19:03
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0